提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

回覆  philipsrev


    應該係啦, 睇返兩隻都係30ohm, 可能呢對tune 到多左air, 但CA24 應該都係算係少高 ...
saldtch 發表於 2021-9-18 19:45


暫時高頻唔係好亮麗嗰隻路向。

TOP

我今日都試左好耐下,成個都偏中下盤
換左條“新”線試高頻係出返少少但都係麻麻地
Detail 唔係太好
唔係咁啱我

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

回覆 444# countryboy

我都覺,買咗兩對
等緊第三隻色

TOP

回覆 445# 天大笑話


    買咁多對玩換蓋? 左右唔同色...?
比你地講到咁抵玩,我都買番對先

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

回覆  天大笑話

Review 不能信盡, 目的甚多, 有 AB chance 自不然應親身體驗, 尤其是D 99.9% spec same s ...
tskso 發表於 2021-9-18 23:01

好吧,不信review,信你

TOP

本帖最後由 saldtch 於 2021-9-19 08:31 編輯

回覆 440# 天大笑話

可能邊變咗係批次嘅聲音差異,而唔係design。
AST睇review同自己都覺得要用啲resolving 同控制力好啲嘅source 先好聽,之前用M11 Pro 都係一般,但用M8 高頻夠同埋順滑,主要我覺得係個低頻控制力好咗,bass勁得來個聲清同埋唔會影響高頻。我覺得AST 都有8成Variations,特別係個resolution.

ZAS個高頻係延伸好啲,但佢有個resolution嘅斷層,聽人聲聽唔出,但聽某啲樂器,例如cello 會好明顯,個高頻resolution 比低頻低好多。

唔通對EDX Pro 似無咗electrrt嘅 NRA?

TOP