philipsrev 當前離線
進階會員
明白,戴感同聲都比ast好的話,又好有興趣喎 下星期去試下先 摩囉星 發表於 2021-9-18 12:04
TOP
摩囉星 當前離線
中級會員
聽感因人而異,AST都好多捧場客,不過AST評價好似比較兩極。 philipsrev 發表於 2021-9-18 12:28
AST試過,好快除低,我麻麻地 好奇問下,師兄ca24果粒係乜耳膠? 摩囉星 發表於 2021-9-18 12:39
saldtch 當前離線
saltyfatboy 當前離線
天大笑話 當前離線
鍾意亂噏嘅聾人