師兄尋晚你交收時我應該見到你,我都問咗10仔就做唔到包網,本來尋晚想入條平咗嘅4.4石墨希單晶銅但無貨 ...
jpwinson 發表於 2022-9-9 18:08


係呀,我預期8絞係一條銀色線,所以老闆娘攞條藍色網線出嚟我都黑人問號咗兩秒鐘,跟住就兩眼發光,因為我個人好鐘意包網線(包括以前嘅 Katana),手感好啲、又屏蔽好啲(感覺咋),所以即刻課金,哈哈!仲順手拎埋條單晶銅鍍金!

TOP

我只係無去玩一排啫,點解師兄們介紹嘅都未見過
我係咪錯過咗啲荀嘢

TOP

我只係無去玩一排啫,點解師兄們介紹嘅都未見過
我係咪錯過咗啲荀嘢 ...
係咁先啦 發表於 2022-9-9 19:50


其實我見呢排都多左師兄介紹新野荀嘢,論壇比之前熱鬧番d,真好

TOP

影返張相上嚟睇吓條平咗嘅線,又幾夾對Hook X喎

Uploaded_via_HKEPC_IR_Pro_iOS(9FF3D).jpg


via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)

TOP

影返張相上嚟睇吓條平咗嘅線,又幾夾對Hook X喎  




via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0) ...
jpwinson 發表於 2022-9-9 21:00

Uploaded_via_HKEPC_IR_Pro_Android(fcc75).jpg

原來條五元合金好夾隻李淵,加埋部n6ii ti成件事好夢幻

TOP

本帖最後由 jpwinson 於 2022-9-10 09:36 編輯
原來條五元合金好夾隻李淵,加埋部n6ii ti成件事好夢幻
leungleung1234 發表於 2022-9-9 21:48

師兄我條5合金重未有呀,之前兩星期無落去要再等貨返嚟,覺得呢條用嚟夾啲圈應該幾正,另外我等唔切你部機都入咗部R5ii玩住先

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)

TOP

師兄我條5合金重未有呀,之前兩星期無落去要再等貨返嚟,覺得呢條用嚟夾啲圈應該幾正,另外我等唔切你部 ...
jpwinson 發表於 2022-9-10 09:17

R5ii 有好多人都話唔錯,不過我自己就重未有機會試到

TOP

R5ii 有好多人都話唔錯,不過我自己就重未有機會試到
leungleung1234 發表於 2022-9-10 10:40

遲啲見到比你試吓

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)

TOP

遲啲見到比你試吓  

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)
jpwinson 發表於 2022-9-10 11:02

好啊

TOP

又幾夾色
Honeyview_IMG_6726.jpg

TOP