回覆 383# countryboy

ARIA 都吸引, 最近入左FD3 可能後追返 近期對單圈興趣又大返

NRA 都要好睇夾線先好啲, 的確唔算好吸引

TOP

回覆 385# szeto993

KZ 咁要入埋DQ6 試下啦

TOP

回覆 380# miracle23

對對, CSN 我都有入, 仲拆開玩左一輪, 但都係DQ6 爽, 又好戴
想知EDX PRO 係咪都用XUN 圈

TOP

回覆 389# ShunNutta

我都係用住單晶銅線感覺還好

TOP

本帖最後由 louis0430 於 2021-9-14 01:35 編輯

試試下線覺得28的4絞石墨烯幾夾CCA NRA,D聲精神返曬,如果覺得矇可以試下
Honeyview_IMG_5528.jpg

TOP

回覆  szeto993

KZ 咁要入埋DQ6 試下啦
saltyfatboy 發表於 2021-9-14 01:15

遲啲先,玩多排EDX Pro再搵隻DQ6比較下

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - Android(3.3.1)

TOP

遲啲先,玩多排EDX Pro再搵隻DQ6比較下

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - Android(3.3.1)
szeto993 發表於 2021-9-14 18:35



    用同一粒10mm 雙磁大動圈,但dq6 多兩粒6mm 細動圈

TOP

回覆 397# miracle23

兩粒10mm  唔同架,睇吓啲rendering研究下。

TOP

對edx pro好玩喎
原線加sednarearfit 聽緊
個人鍾意佢›老地方嚟緊果兩對單圈

TOP

回覆  miracle23

兩粒10mm  唔同架,睇吓啲rendering研究下。
saldtch 發表於 2021-9-14 20:34


係?!我見官網都係寫 10mm dual magnetic circuit dynamic unit

TOP