查實另外4493呢粒係咪屬於低一級呢

TOP

正呀..我都聽左AKM好多年(4497)...好唔想轉ESS
twins_chun 發表於 2022-7-22 08:18


冇聽過 ESS, 同 AKM 聲音有咩分別?

TOP

回覆 29# twins_chun
搵左坊間既都無得換電阿?咁就真係可惜

TOP

回覆 31# twins_chun
照理就係,舊果粒4493比4497無咁清晰,新呢粒未知咩音色,山靈一次落4粒唔知有幾大幫助呢

TOP

其實唔想換, 因為好難揾到咁啱口味嘅調音, 但部機用咗接近三年, 電池老化逼不得已要諗定後繼機...... ...
twins_chun 發表於 2022-7-22 22:47
P2 II電池老化

TOP

P2 II電池老化
118205 發表於 2022-7-23 10:28


里電用得多, 用喺任裝置上都會有壽命啦

TOP

回覆  twins_chun
搵左坊間既都無得換電阿?咁就真係可惜
齋胡 發表於 2022-7-23 08:32


上一部Plenue M 用咗四年, 又係電池老化拎去代理問要換電幾錢, 冇諗過佢寄返韓國原廠先換到, 心諗喺HK 做到換電咩, 咁低技術嘅嘢, 做代理真係唔知代辦咩, 自己寄韓國都得啦, 駛鬼揾你
撞正第一波疫情佢話來回要等半年, 費用所有包晒就唔貴五舊水搞掂

TOP

上一部Plenue M 用咗四年, 又係電池老化拎去代理問要換電幾錢, 冇諗過佢寄返韓國原廠先換到, 心諗喺HK 做 ...
twins_chun 發表於 2022-7-23 11:17


最後有冇交代理換?

TOP

本帖最後由 cngaiyin 於 2022-7-23 04:45 編輯
正呀..我都聽左AKM好多年(4497)...好唔想轉ESS
twins_chun 發表於 2022-7-22 00:18



    鐘意就唔好換喇4497絕左版架喇
以後都冇乜機會買翻

TOP

里電用得多, 用喺任裝置上都會有壽命啦
twins_chun 發表於 2022-7-23 11:13
換咗未呢??

TOP