twins_chun 當前離線
中級會員
TOP
allm88 當前離線
正呀..我都聽左AKM好多年(4497)...好唔想轉ESS twins_chun 發表於 2022-7-22 08:18
齋胡 當前離線
118205 當前離線
進階會員
其實唔想換, 因為好難揾到咁啱口味嘅調音, 但部機用咗接近三年, 電池老化逼不得已要諗定後繼機...... ... twins_chun 發表於 2022-7-22 22:47
P2 II電池老化 118205 發表於 2022-7-23 10:28
回覆 twins_chun 搵左坊間既都無得換電阿?咁就真係可惜 齋胡 發表於 2022-7-23 08:32
swordgod 當前離線
上一部Plenue M 用咗四年, 又係電池老化拎去代理問要換電幾錢, 冇諗過佢寄返韓國原廠先換到, 心諗喺HK 做 ... twins_chun 發表於 2022-7-23 11:17
cngaiyin 當前離線
正呀..我都聽左AKM好多年(4497)...好唔想轉ESS twins_chun 發表於 2022-7-22 00:18
里電用得多, 用喺任裝置上都會有壽命啦 twins_chun 發表於 2022-7-23 11:13