提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

作個簡單分享, 昨晚最後一共試了6對耳牛, 心急人上, High gain 好洗得, 50%(即由8點轉到1點位置, max.5點 ...
tskso 發表於 2021-12-13 14:10


即係用在入耳唔掂啦……
我估似乎又係呢類平價耳放特色,力水特强,但控制力欠奉或粗聲粗氣

看來可以慳番

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

回覆 32# tskso

至少都用有雙DAC 的機 LINE OUT ,或者高階d的DAC的機 LINE OUT

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

你都幾快判佢死刑, 咁對你嚟講真係可以慳番, 留力買第二樣!
tskso 發表於 2021-12-13 16:40


其實我都係見你話聽入耳唔係好掂,估估下會唔會又係太大推力有控制力問題咋

我本身冇聽過部機,對佢興趣唔係好大

TOP

回覆 39# 摩囉星

玩咗咁多部平價耳擴,呢部就是唯一一部無你講的問題[太大推力(粗聲)有控制力問題]
以平價錢做出這樣耳擴真的不錯,但是大部重一點

TOP