countryboy 當前離線
Banned
TOP
philipsrev 當前離線
進階會員
其實未入 DMG, 咪直接試 NX7. DMG 低頻有D過量, 換線雖然可以收番D, 另外人聲又前, 夾埋一齊出黎D聲音 ... countryboy 發表於 2019-7-24 17:39
ah-bee 當前離線
中級會員
你本身聽乜類型音樂多?鍾意乜聲底? 用手機3.5多? 定會加amp或用dap? 就咁比較無話邊款比較好,兩者各有所 ... philipsrev 發表於 2019-7-24 17:21
而家見到有壓電陶瓷既混合單元耳機都好想試,人聲好清脆又富空氣感,淨係講 dt6 用黎聽 live 出黎果種臨 ... countryboy 發表於 2019-7-24 18:42
什麼都聽(雜食),已有 DMG,想知這個會否再好啫 via HKEPC IR Pro 3.5.2 - Android(3.2.0) ... ah-bee 發表於 2019-7-24 18:18
kkzzst 當前離線
shinewallace 當前離線