提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

其實未入 DMG, 咪直接試 NX7.  
DMG 低頻有D過量, 換線雖然可以收番D, 另外人聲又前, 夾埋一齊出黎D聲音 ...
countryboy 發表於 2019-7-24 17:39



壓電陶瓷唔知點解係特別有種清脆感。

TOP

你本身聽乜類型音樂多?鍾意乜聲底? 用手機3.5多? 定會加amp或用dap?
就咁比較無話邊款比較好,兩者各有所 ...
philipsrev 發表於 2019-7-24 17:21

什麼都聽(雜食),已有 DMG,想知這個會否再好啫

via HKEPC IR Pro 3.5.2 - Android(3.2.0)

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

本帖最後由 ah-bee 於 2019-7-24 19:00 編輯
而家見到有壓電陶瓷既混合單元耳機都好想試,人聲好清脆又富空氣感,淨係講 dt6 用黎聽 live 出黎果種臨 ...
countryboy 發表於 2019-7-24 18:42

聽你咁講就買嚟試吓先(已落單)

via HKEPC IR Pro 3.5.2 - Android(3.2.0)

TOP

什麼都聽(雜食),已有 DMG,想知這個會否再好啫  

via HKEPC IR Pro 3.5.2 - Android(3.2.0) ...
ah-bee 發表於 2019-7-24 18:18



如雜食計,NX7比DMG雜食。

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

係免郵直送香港  

via HKEPC IR Pro 3.5.2 - Android(3.2.0)

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

回覆 34# countryboy
而家見到有壓電陶瓷既混合單元耳機都好想試,人聲好清脆又富空氣感,淨係講 dt6 用黎聽 live 出黎果種臨 ...
countryboy 發表於 2019-7-24 18:42


我都買咗P1, 我自己感覺係,樣樣都好順耳
但順耳到好似冇特色嘅感覺
hmm.... 清水聲?
見到nx7心郁郁想追

TOP