zingy_hkepc 當前離線
中級會員
好耐無出post啦, 呢邊都好熱鬧呢, 近期去巷仔試左ZERO同雙龍, 就入左藍龍 出返個打手post 先, ZERO 係幾好 ... saltyfatboy 發表於 2022-8-19 17:04
TOP
leungleung1234 當前離線
進階會員
saltyfatboy 當前離線
一直都覺得ZERO好似模型件 加埋藍色線 好一陣高達味 zingy_hkepc 發表於 2022-8-19 19:16
藍龍平均d,橙龍就動態強d,兩條夾zero都各有特點,幾有趣 leungleung1234 發表於 2022-8-20 09:19
ozstar 當前離線
初級會員
kityu 當前離線
後巷街坊 當前離線
philipsrev 當前離線
巷仔"橙龍藍龍"之後又一99正野. "彩虹" 單晶銅. 啱晒我呢D好色之徒. 古文中,虹是龍的一種, 是一条相交的 ... 後巷街坊 發表於 2022-9-7 20:39
摩囉星 當前離線
彩虹線出咗都好一段時間,今次減價清貨,係堅抵玩。 philipsrev 發表於 2022-9-7 15:08