好耐無出post啦, 呢邊都好熱鬧呢, 近期去巷仔試左ZERO同雙龍, 就入左藍龍

出返個打手post 先, ZERO 係幾好 ...
saltyfatboy 發表於 2022-8-19 17:04


一直都覺得ZERO好似模型件
加埋藍色線
好一陣高達味

TOP

好耐無出post啦, 呢邊都好熱鬧呢, 近期去巷仔試左ZERO同雙龍, 就入左藍龍

出返個打手post 先, ZERO 係幾好 ...
saltyfatboy 發表於 2022-8-19 17:04

藍龍平均d,橙龍就動態強d,兩條夾zero都各有特點,幾有趣

TOP

一直都覺得ZERO好似模型件
加埋藍色線
好一陣高達味
zingy_hkepc 發表於 2022-8-19 19:16


係喎, 好似兩個肩甲咁, 加埋原裝粒紅色耳膠完全係舊高配色

TOP

藍龍平均d,橙龍就動態強d,兩條夾zero都各有特點,幾有趣
leungleung1234 發表於 2022-8-20 09:19


對對, 揀藍龍都係鍾意佢清底啲, 啱聽

TOP

有冇師兄買左BSA scsa01
要$1,299
請分享下

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - Android(3.3.1)

TOP

回覆 365# ozstar

慢慢睇, 不過唔知仲有無貨
https://www.hkepc.com/forum/view ... age%3D15&page=1

TOP

colorIMG_20220907_201311.jpg

巷仔"橙龍藍龍"之後又一99正野. "彩虹" 單晶銅. 啱晒我呢D好色之徒. 古文中,虹是龍的一種, 是一条相交的双尾龙.  新龍顏色美麗, 回望率高, 實乃裝迫神器也...

TOP

巷仔"橙龍藍龍"之後又一99正野. "彩虹" 單晶銅. 啱晒我呢D好色之徒. 古文中,虹是龍的一種, 是一条相交的 ...
後巷街坊 發表於 2022-9-7 20:39


彩虹線出咗都好一段時間,今次減價清貨,係堅抵玩。

TOP

彩虹線出咗都好一段時間,今次減價清貨,係堅抵玩。
philipsrev 發表於 2022-9-7 15:08


仲有套2絞粗銅石墨希做特價,唔知有冇師兄玩過呢條線?走向如何的呢?
同最初條8绞石墨稀分別大唔大?

TOP

彩虹顏值爆燈,唔打得都睇得

TOP