回覆 358# ways

對對, 睇名就係新既, 啱啱被billgate 兄講左, 個圈磁力係幾勁近會吸埋.但佢重唔夠吊起

ways 師兄試用膠紙貼左底尖個氣孔睇下有冇唔同

TOP

回覆 359# saldtch

但個前chamber filter 去返後chamber 個下抵死, 可能再前都無位開個疏壓孔

TOP


啱啱先買完隻ZAS而家又出ZEX,照我估計應該會有隻ZES,點搞

TOP

本帖最後由 miracle23 於 2021-9-8 18:57 編輯

仲有隻 kz EDX pro 盛惠$88 哈

TOP

放低兩日再solder返對MST 似乎聲好咗,雖然聲都係有啲衝同平面,但呢個價都唔使投訴了。

TOP

本帖最後由 miracle23 於 2021-9-8 20:54 編輯
放低兩日再solder返對MST 似乎聲好咗,雖然聲都係有啲衝同平面,但呢個價都唔使投訴了。 ...
saldtch 發表於 2021-9-8 20:45


配條藍牙線點都好過出邊4-500無線耳機質素哈

TOP

回覆 365# saldtch

個高頻其實係幾好, 諗緊如果係圈出音位加filter 可能都ok

TOP

本帖最後由 saldtch 於 2021-9-9 14:19 編輯

回覆 367# saltyfatboy


    而家聽都OK,試左D 線發覺粒MST 好受線影響,似乎係要夾線多過煲。cello嗰啲都幾好聽,人聲就要睇吓係邊個。底到高都好清晰,呢樣好適合出街聽。

配Yinyoo 既8絞台灣銅都幾得吓.

TOP

仲有隻 kz EDX pro 盛惠$88 哈
miracle23 發表於 2021-9-8 18:55

人仔¥78咋,有一間有¥10優惠卷,加¥30順豐直運到手都

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)

TOP

回覆 368# saldtch

都係, 暫時聽又好似有銀既好啲, 不過我個對怪怪地作唔到準

TOP