本帖最後由 miracle23 於 2021-9-7 10:54 編輯
唔係機殼上面個兩個, 係導音管, 即係裝耳膠個位, 了開個蓋就見到有粒動鐡咖啦. 搵野塞住就得  ...
saltyfatboy 發表於 2021-9-7 10:17


封印前面面板GK中空兩個字,你又點睇哈

TOP

封印前面面板GK中空兩個字,你又點睇哈
miracle23 發表於 2021-9-7 10:49


經驗上減細後腔既氣孔就低音會少既, 但GS10 又還好啦, 仲要佢向入都有氣孔其實

TOP

回覆 348# 天大笑話


    百機蚊真係有機開來玩玩啦, 我太少去SSP喇, 我同NM2+ 比, 呢隻圈resolution 真係唔係差好多
我諗緊整個toggle switch 俾NRA去開對MST不過一對swtich 貴過對耳機

TOP

本帖最後由 saldtch 於 2021-9-7 16:25 編輯

回覆 349# saltyfatboy


    唔係呢隻horn 型呀, 係呢個


呢對會唔會開幾多孔都差不多呢, 係個tip 開本身都係用來balance 個pressure 吧.
遲D solder 返上去再試試

TOP

本帖最後由 miracle23 於 2021-9-7 14:45 編輯
經驗上減細後腔既氣孔就低音會少既, 但GS10 又還好啦, 仲要佢向入都有氣孔其實  ...
saltyfatboy 發表於 2021-9-7 11:01



    我仲以為耳機透氣孔少左低音會實左同高音冇咁延伸,但GK 面蓋個透氣位太大,相反Aria ca16 zs10 pro等好多都係密封既,搞到我想拿黑膠布貼左佢哈

TOP

回覆 354# saldtch

Wow, 去到咁複雜構造, 兩個單元似係上係入面條管咁嗎?

一般設計就前後chamber 獨立氣孔

TOP

我仲以為耳機透氣孔少左低音會實左同高音冇咁延伸,但GK 面蓋個透氣位太大,相反Aria ca16 zs10 pro ...
miracle23 發表於 2021-9-7 14:43


呢啲小實驗好玩咖, 氣孔細感覺高頻好啲既
貼左又可以甩返既, 等你係GS10 個post 分享下, 我都應該貼下個邊

TOP

應該叫"雙磁環"動圈,呢隻就三磁環,大約既結構
唔知係咪利用磁環將d乜乜乜增加再將d物物物加強既意思 但NRA呢個新三磁環動圈聽感幾矇下仲要係唔夠隔音環境下,kz同cca都係喺原裝耳膠線材慳成本,今次唔係金屬管咀但管咀偏幼
期待師兄100小時以上聽感
Screenshot_2021-09-07-06-10-45_compress69-1_compress90.jpg Screenshot_2021-09-04-23-11-26-1_compress63.jpg Screenshot_2021-09-04-23-11-33-1_compress55.jpg

TOP

回覆 354# saldtch

哈哈,無咁誇張,不過形狀有啲似,前chamber要有filter吧。

TOP

呢對耳機仲有個隱藏(無聊)功能, 放埋一齊會自然(靜電)吸實...

TOP