回覆 330# saldtch


   玩過mt300 dt6就知
mst單元要run到有feel唔係易事

TOP

回覆  saldtch


   玩過mt300 dt6就知
mst單元要run到有feel唔係易事
天大笑話 發表於 2021-9-6 15:34


dt6/dt6pro 無mst,呢兩隻係用壓電陶瓷(piezo)。

TOP

回覆  天大笑話

同埋AB過, 真係無左粒MST 好聽好多 我聽唔出少左detail, 多左MST 高音clip 晒, 中頻都清埋.
saldtch 發表於 2021-9-6 13:31


哈哈, 有啲懷疑我個隻個MST係咪有聲, 同隻demo 同大家啲形容唔一樣咁

雖然都忍唔住封左底個氣孔, 係個頂同MST 背脊開   暫時感覺還好
煲左兩日左右再聽下先

TOP

以前vsonic gr04塊圈膜好有名,大陸動圈之王,依家都被平價多單元打到間公司就執 ...
miracle23 發表於 2021-9-6 14:56


個期睇soomal 成日講VSonic啲野, 好似有啲料到, 但聽過朋友個對好似係GR09 ?
其實好普通 MT1 咁既程度, 頻段怪怪, 又唔係特別高分析大音場

TOP

今日上去用返自己條8鉸鍍銀線同耳膠再細試,結果上次d高音冇再咁刺耳,聽感亦好左好多,舊幾水即課左隻5 ...
miracle23 發表於 2021-9-5 18:40


恭喜入手新玩具   GS10 原裝耳膠好雞
都係覺得多高頻可以了左個音咀蓋試試, 或者直頭用blue tag 貼住粒鐡既出聲咀

TOP

回覆 332# philipsrev

其實有咩分別
真係唔知

TOP

恭喜入手新玩具   GS10 原裝耳膠好雞
都係覺得多高頻可以了左個音咀蓋試試, 或者直頭用blue tag  ...
saltyfatboy 發表於 2021-9-6 16:49


隻原裝線都好雞,仲衰過 $99 zsn pro x 跟機果條鍍銀線。 耳膠即換左sony

TOP

本帖最後由 saldtch 於 2021-9-6 18:16 編輯

回覆 333# saltyfatboy


    背脊都開埋? 佢入面個topology 有D似Gabriel's Horn.
開埋蓋啦

btw, 隻MST 得4ohm, 有幾會係被機過推, 所以先有人話差聲, 有人話好聲.

TOP

回覆 331# 天大笑話


    MT300 要攪幾耐先有feel?
對對, dt6係pizeo, 我D piezo 又唔太使run wor.

TOP

恭喜入手新玩具   GS10 原裝耳膠好雞
都係覺得多高頻可以了左個音咀蓋試試, 或者直頭用blue tag  ...
saltyfatboy 發表於 2021-9-6 16:49


Blue tap 即係?係咪求其膠紙都得哈

TOP