天大笑話 當前離線
鍾意亂噏嘅聾人
進階會員
TOP
philipsrev 當前離線
回覆 saldtch 玩過mt300 dt6就知 mst單元要run到有feel唔係易事 天大笑話 發表於 2021-9-6 15:34
saltyfatboy 當前離線
回覆 天大笑話 同埋AB過, 真係無左粒MST 好聽好多 我聽唔出少左detail, 多左MST 高音clip 晒, 中頻都清埋. saldtch 發表於 2021-9-6 13:31
以前vsonic gr04塊圈膜好有名,大陸動圈之王,依家都被平價多單元打到間公司就執 ... miracle23 發表於 2021-9-6 14:56
今日上去用返自己條8鉸鍍銀線同耳膠再細試,結果上次d高音冇再咁刺耳,聽感亦好左好多,舊幾水即課左隻5 ... miracle23 發表於 2021-9-5 18:40
miracle23 當前離線
中級會員
恭喜入手新玩具 GS10 原裝耳膠好雞 都係覺得多高頻可以了左個音咀蓋試試, 或者直頭用blue tag ... saltyfatboy 發表於 2021-9-6 16:49
saldtch 當前離線