Kz zex   

到我又瀬下嘢先

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)
teamhardcore 發表於 2021-9-6 10:19


純黑!
妖!早知唔買CCA啦!

TOP

暫時覺得NRA用入門機仔或者老鼠尾聽會好D

用大力少少推就會幾難聽下。

TOP

回覆 322# 摩囉星


    同意,真係大力少少都西聲

TOP

回覆 323# 天大笑話


    暫時覺得無左粒MST 好聽D

TOP

回覆 324# saldtch

姐係edx pro
其實個mst單元我覺得都做到下嘢嘅
至少琴日聽完mini mest 聽番對嘢都冇話想一嘢除咗對nra

TOP

本帖最後由 saldtch 於 2021-9-6 13:59 編輯

回覆 325# 天大笑話


    暫時覺得粒圈都算勁, run 左兩日再放低兩日似乎有點效果, 遲D整返粒MST 上去再試試. EDX Pro 又係呢粒? 我今日聽緊都未想除低住, 上星期係差唔多即時除低.

EDIT:
你呃人, EDX Pro 係dual magentic
同埋AB過, 真係無左粒MST 好聽好多 我聽唔出少左detail, 多左MST 高音clip 晒, 中頻都清埋.

TOP

本帖最後由 miracle23 於 2021-9-6 14:46 編輯

耳機塊震膜咁細頭30 個鐘burn in 應該佔變化over 85%,之後變化好微

TOP

回覆 326# saldtch

我都係琴晚開始先開行turbo run緊
話唔定又係搞一大輪有奇效
睇下有冇機會試到你對拆咗mst嘅nra

TOP

其實"雙磁"係乜鬼野黎啫???? (又唔sell咩"磁通量"果啲)
NRA"三磁"除咗矇及人聲好貼好前,高頻有齒音之外就 ...
ways 發表於 2021-9-5 22:01



    以前vsonic gr04塊圈膜好有名,大陸動圈之王,依家都被平價多單元打到間公司就執

TOP

回覆 328# 天大笑話


    我desolder 左MST 後都幾sure要run 既唔係個圈係個MST, 我run左48hrs 而家得隻圈已經好高清. 可能要run 到對MST死先會覺得有分別

TOP