Uploaded_via_HKEPC_IR_Pro_iOS(DFB93).jpg

今日試埋條99鍍銀
搭對Super 2
嘩 啱晒口味

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)

TOP

本帖最後由 摩囉星 於 2022-8-17 03:10 編輯

FB_IMG_1660675600426.jpg

咁啱既!S2配99金線真係好夾,仲係夾得好緊要果隻
S2一路配線都比較難搞,因為較難揾到個平衡點,估唔到俾條平線搞掂

係耳膠都過百蚊對既年代,居然會有99金藍線有咁既質素,係好痴線


P.S:上面純屬打手癈嗡,信唔過,同價錢買番大牌子或至少三幾佰元線穩陣

TOP

終於試左天地雙龍,結果入手橙金色鍍銀夾對zero,因為藍龍夾zero好似乾淨得滯,都係橙龍個音樂感好啲。
見師兄們話夾super2都好,又試下,但自己都係覺得super2原裝16絞線好聽啲,細緻啲咁。
c1_IMG_20220817_105219_     182a9bf5be5_4.jpg

TOP

本帖最後由 fung_peace 於 2022-8-17 11:11 編輯

PXL_20220817_025821576.jpg

原來樓上都係買金線...
我果條係藍線

聽左第二日,條藍線開始發揮威力
配合Poweramp,
聲音清晰同時比第一日耐聽左
(出面買起碼$500...)

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

Ching 覺唔覺得 zero 既聲底似鈹 ?
countryboy 發表於 2022-8-17 11:15



7hz話係複合金屬,我估可能係膠膜配鍍金屬球頂(鈦or鈹or鋁)?初聽聲係令我諗起UrbanFun 隻YBF ISS014,音樂感好好,線條清晰而富動感,但未夠ISS014動態咁凌厲快速,ZERO比較下係多點彈性,速度慢少少。

TOP

7hz話係複合金屬,我估可能係膠膜配鍍金屬球頂(鈦or鈹or鋁)?初聽聲係令我諗起UrbanFun 隻YBF ISS014,音 ...
philipsrev 發表於 2022-8-17 11:48

師兄落去嘅時候有冇試埋條新線,單晶銀鍍銅,啲聲都幾特別呢

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)

TOP

99抵用了

1660715319358-2.jpg (22.53 KB)

1660715319358-2.jpg

TOP

師兄落去嘅時候有冇試埋條新線,單晶銀鍍銅,啲聲都幾特別呢

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0) ...
jpwinson 發表於 2022-8-17 13:14



單晶銀鍍銅? 琴日去試trn st5時無聽講話仲有新線呀。

TOP

瘦佬有隻改左既zero,正好多
原版zero我覺得一般

TOP