本帖最後由 miracle23 於 2021-9-5 14:21 編輯
唔怪得見唔到管咀有野原來唔係管咀到,靜電單元係圓型仲要"同軸"方式拼埋安裝
但係耳機實物好細隻
...
ways 發表於 2021-9-4 23:21



    其實kz cca 好多耳機用隻雙磁10mm 動圈,但又好少提動圈最重要果塊動膜物料,究竟咩葫蘆賣咩野藥..

TOP

本帖最後由 miracle23 於 2021-9-5 18:50 編輯
回覆  miracle23

嘛, GS10 百幾蚊都係抵既

但如果有DQ6, 唔追多單可以試下單圈 Aria, Super1 J ...
saltyfatboy 發表於 2021-9-3 16:11


今日上去用返自己條8鉸鍍銀線同耳膠再細試,結果上次d高音冇再咁刺耳,聽感亦好左好多,舊幾水即課左隻5單元圈鐵既黑色磨砂GS 10 哈! btw 啞黑色好靚

TOP

呢首歌試音一流! 高音聽得唔刺音辛苦,低音又正,人聲又近又清就very good。btw,蕭敬騰真係好癲 ...
miracle23 發表於 2021-9-2 22:45



   
犀利
高低起伏好大
DQ6都駕馭唔到 少聽見樂器高頻炒耳
我諗用未煲開NRA來聽唔敢想像

TOP

其實kz cca 好多耳機用隻雙磁10mm 動圈,但又好少提動圈最重要果塊動膜物料,究竟咩葫蘆賣咩野藥.. ...
miracle23 發表於 2021-9-5 14:19


其實"雙磁"係乜鬼野黎啫???? (又唔sell咩"磁通量"果啲)
NRA"三磁"除咗矇及人聲好貼好前,高頻有齒音之外就感覺唔到其他野

TOP

細圓枱個到算幾涼咖啦, 對面枱仔反而熱啲

個新單元就一個細圈咁, 但又唔明要同軸對住, 唔會聲波有 ...
saltyfatboy 發表於 2021-9-5 01:44


原來我見到實物內殼細粒黑色野就係駐極靜電
試當時都冇留意
兩個震膜都向內

TOP

回覆 314# ways

懷疑係3磁太大力加未煲
振膜仲硬皮令到低頻矇
因為印象中kz啲圈一開聲幾爽朗
除咗佢今次想突破自己,試下做對有高頻壓電加持嘅感冒聲
連大廠嘅必殺技都偷埋返黎
暫時聽過ed sherran嘅remember the name定位效果係有,而且唔錯
懷疑係調音用過no6 album,首首都還好
其他歌聽落冇話特別出色
望官宣睇落係著重女毒飽滿人聲同埋弦樂
所以定位出事可能係人聲叫做好聽啲嘅折衷方案
至於銜接,我暫時唔太覺話係太唔夾,高頻冇話特別搶
未去到各做各嘅地步

TOP

Uploaded_via_HKEPC_IR_Pro_iOS(EAA8C).jpg
Kz zex  

到我又瀬下嘢先

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)

TOP

本帖最後由 天大笑話 於 2021-9-6 10:35 編輯

回覆 317# teamhardcore

再沖一波
唔記得咗kz都會有
好似係同一個模,唔同蓋,調音

TOP

回覆 316# 天大笑話

嘩, 邊度收到風? FB都唔見,睇返原來之前7月仲有對好醜既design

可能真係如你所願, 多粒鐵

TOP

回覆 319# saldtch

好似係IG有圖
我覺得宜家圈同靜電都夠做
因為我今朝聽好似已經冇做圈新落地果種矇聲

TOP