回覆 netmen
WF1000xm4
不過我意思唔係音質上嬴N3AP,音質上輸就一定既,,而係佢個ANC+耳綿實在隔噪音得太 ...
walterbear 發表於 2023-4-28 16:09 
哦 , 原來係咁 , 各人唔同 , 對於我呢D 中年人 , 經歷過sony , 愛華平頭塞 主流的時代 , 隔音呢D就唔存在 , 基本上以經習慣左同背景音共存 直至出現第一隻入耳式耳機到中後期高級D有耳綿套的 , 對於我來講 , 以經係物理anc , 我反而唔習慣有降噪 , 只能開一陣 , 之後會頭痛 , 無解
via HKEPC IR Extreme 4.2.3 - Android(4.2.0) |