係咁先啦 當前離線
無聊達人
中級會員
死火!買左2.5,請問做唔做到打手呢? 摩囉星 發表於 2022-8-7 05:18
TOP
飯硬食硬我 當前離線
初級會員
不過新出嗰兩條$99線,我講明先,會買一條3.5 一條4.4啊。請唔請打手啊 ... 係咁先啦 發表於 2022-8-7 14:09
jpwinson 當前離線
saldtch 當前離線
進階會員
leungleung1234 當前離線
未夠錢入金線, 可唔可以降低打手入門資格 ?? kityu 發表於 2022-8-7 13:31
摩囉星 當前離線
哈哈 師兄 唔得架,你買開係咩頭 就要買返一樣架啦,一轉左就係打手㗎啦 ... 係咁先啦 發表於 2022-8-7 14:05
twins_chun 當前離線
回覆 leungleung1234 想問呢條係咪新果2條既既其中一條? (其實我想入刀3,上年入果條10絞SCS01 單晶銀,有 ... akiralok 發表於 2022-8-7 13:06
你呢兩條好考前端,唔容易夾呢 leungleung1234 發表於 2022-8-7 14:25
師兄我剛落咗去試過,都訂咗各一條不過因為想做正式打手呢次兩條都入3.5呢 via HKEPC IR Pro 3.6.1 ... jpwinson 發表於 2022-8-7 14:22