死火!買左2.5,請問做唔做到打手呢?
摩囉星 發表於 2022-8-7 05:18


哈哈 師兄 唔得架,你買開係咩頭 就要買返一樣架啦,一轉左就係打手㗎啦

TOP

不過新出嗰兩條$99線,我講明先,會買一條3.5 一條4.4啊。請唔請打手啊

TOP

不過新出嗰兩條$99線,我講明先,會買一條3.5 一條4.4啊。請唔請打手啊 ...
係咁先啦 發表於 2022-8-7 14:09

我又要跟隊。

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - Android(3.3.1)

TOP

不過新出嗰兩條$99線,我講明先,會買一條3.5 一條4.4啊。請唔請打手啊 ...
係咁先啦 發表於 2022-8-7 14:09

師兄我剛落咗去試過,都訂咗各一條不過因為想做正式打手呢次兩條都入3.5呢

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)

TOP

唔介意嘅我都跟吓
20220807_130506_copy_600x800.jpg

TOP

未夠錢入金線, 可唔可以降低打手入門資格 ??
kityu 發表於 2022-8-7 13:31

你呢兩條好考前端,唔容易夾呢

TOP

哈哈 師兄 唔得架,你買開係咩頭 就要買返一樣架啦,一轉左就係打手㗎啦 ...
係咁先啦 發表於 2022-8-7 14:05


FB_IMG_1659854142381.jpg

加個轉插變3.5,希望可以被認可做打手啦

TOP

回覆  leungleung1234

想問呢條係咪新果2條既既其中一條? (其實我想入刀3,上年入果條10絞SCS01 單晶銀,有 ...
akiralok 發表於 2022-8-7 13:06


師兄想入刀3, 不如考慮返刀1
我覺得後者抵玩D

TOP

你呢兩條好考前端,唔容易夾呢
leungleung1234 發表於 2022-8-7 14:25


呢位師兄红色及綠色呢兩條其實是什麼線呢?

TOP

師兄我剛落咗去試過,都訂咗各一條不過因為想做正式打手呢次兩條都入3.5呢  

via HKEPC IR Pro 3.6.1 ...
jpwinson 發表於 2022-8-7 14:22

藍色個條結象幾好,橙色個條就動態就比藍色多少少

TOP