9200我有,十分適合聽流行,如果想女聲再毒啲,高頻再開揚潤澤啲可以換條靚銀線,我自己換左crystal micr ...
samr33 發表於 2022-7-23 18:50


我都係9200用家
想請問師兄你用單端定平衡?
我只用DAC單端原裝長線直推,想換線玩吓
現時覺得低頻略多(應該係DAC調音風格問題)

如想啲聲離耳少少係咪應該試吓用平衡
唔知同時對音色/人聲,各影響方面會唔會好大

TOP

我都用梗close back(9200)
有時外界有啲雜音,明明唔知邊到嚟好遠嘅聲,反而仲應聲咗,好似離自己好近咁
有 ...
alextsang_tt 發表於 2022-7-28 18:35



    closed back都要睇設計,HD25用皮既真係可以隔曬,用綿己經差左....

TOP

Z1R呢?

TOP

Z1R呢?
poontat2000 發表於 2022-7-28 21:57



    out budget 無試

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP