當你的耳是油耳時,你就知道分別
steveshum1966 發表於 2022-8-16 21:29



    掛耳or on ear先係正路.....

平頭一樣焗耳仔

TOP

本帖最後由 samlcy1997 於 2022-8-20 11:58 編輯

回覆 20# cngaiyin


    Thanks!好似厚左DD

TOP

因為一齊買 , 所以就一齊影
總覺得睇其他人D相 , 就係迫我影相要進步

師兄有無試過中空棉?



討論十仔請出 ...
cngaiyin 發表於 2022-7-17 18:11


師兄有無試過中空棉?

TOP

回覆 23# abralam
A
IMG_0508.JPG
B
IMG_0507.JPG
DIY了2對

基本上2對我都覺得是失敗的
B是有比較好 , 但是和A一樣會令人聲模糊
B的低音增強也是比A好的

但無套還是比較清晰 , 只是低音很弱

TOP

早前都入左對玩下,真係幾抵玩
用綿+清聲d既配搭係唔錯的,夾左條oyaide hpc awg23既都幾好聽

TOP