回覆  miracle23

嘛, GS10 百幾蚊都係抵既

但如果有DQ6, 唔追多單可以試下單圈 Aria, Super1 J ...
saltyfatboy 發表於 2021-9-3 16:11


相比d耳機,最值得讚既係d態度,天氣咁熱冇冷氣慢慢任睇任試,下次試完真係請飲罐可樂都抵

TOP

本帖最後由 miracle23 於 2021-9-3 16:52 編輯
師兄8舊水左右有邊隻推介下? 认真mode
0kiyoshi0 發表於 2021-9-3 16:13



    Ibasso it00,Aria

TOP

本帖最後由 saldtch 於 2021-9-3 16:55 編輯

回覆 264# saltyfatboy


    我第一日聽聽到D 男聲變晒聲, 有幾個直頭唔認得 低頻佢可能慢DD, 所以聽落唔算好多, 我都係用CP100 大一個size來試. 係呀, 聽violin 覺得好似趕收工, 無晒emotion, 同埋有bass bleed, detail 同extenion 都好過DQ6 同CSN 果D 既.

開蓋時都發覺到呢樣野, 唔係好知通去邊wor, 係頂開會唔會開錯位架

我應該都會disconnect 對MST 聽吓, 期望都係不太大

TOP

回覆 271# miracle23

對呢, 老闆老闆娘都好好人啊, 叫做有部冷風機既
仲可以同師兄們交流下

TOP

師兄8舊水左右有邊隻推介下? 认真mode
0kiyoshi0 發表於 2021-9-3 16:13


八舊呢期推薦FD3 啊, 我都等緊入手

TOP

師兄8舊水左右有邊隻推介下? 认真mode
0kiyoshi0 發表於 2021-9-3 16:13


FIIO FD3 (淘寶人仔價為返港紙8舊幾)/ 瘦佬super4 (1000有找)

TOP

回覆 273# saldtch

我半日都好左啲既, 收返緊啲bass, 同意呢violin 啲上落感好少
但有懷疑係咪個圈位氣密問題

係頂我見佢本身內腔有個filtered 氣孔, 再開個窿透氣ok 既應該
起碼唔好再有風吹聲先, 真係好響痴線

想知MST 全頻會出咩聲

TOP

回覆 277# saltyfatboy


    但係真係有啲nasal。佢MST個背氣孔係頂,你話個底開孔就係俾佢哋透氣。

認真,玩完唔對路試試disconnect對MST, 我覺得起碼dynamic好咗。

MST 可能做唔到全頻啦

TOP

呢對nra呢個價位嚟講有啲誇張
可能我吉嘅係n6ii同埋4.4 10絞

TOP

睇留言NRA配跟機線靜電夾圈既聲似係樂器先決
今晚去試
1. 用自己耳膠(aet08)都係唔岩我耳形完全唔貼,冇隔音
2. 跟機線又硬又彈,我都係鍾意雙絞線
3. 兩種單元銜接有問題,一上耳心諗咁既喂,低頻矇(明明冇乜隔音點解低音矇,唔知呀就係矇),人聲好好好貼好好好出(埋耳過asx),高頻有齒音又唔係上得好高又重毛刺感(高頻控制比用高頻鐵或高頻圈既耳機黎得差,我買DQ6時係一試愛上)
私家DQ6拋離門市NRA一條彌敦道車尾燈望唔到,試咗20分鐘已知未煲開NRA唔係我杯茶

TOP