本帖最後由 寫入讀出 於 2018-4-2 13:33 編輯
我藍色仲未發貨, 剛問了賣家, 仲要等幾日, 好心急呀, 但又唔想換黑色........唉
另外, 想請問Ching們, 你地有無用2.5mm平衡線, 我之前用直頭駁部Hiby R6, 跟住放入褸袋, 咁部機自然打橫了, 可能咁樣久而久之, 頂頂下, 噚日一睇, 個頭插落部R6度變了彎彎地, 可能2.5mm太幼, 唔知你地有無試過呢??
下次一定買L頭, 唔知出面如淨搵人換個L頭, 最平可以幾多呢? 因我果條唔係貴線, 都係百多二百咋~
thx |