回覆 254# sammy2044

有冇試過巷仔對demo ? 依家個聲都穩定左可以試下

又唔算比ZAX 好, 取向唔同, ZAS 分析分離度較好, ZAX 就耐聽啲吧

TOP

回覆 260# saltyfatboy

瘦佬有對mod 版, 我等緊佢開賣
上星期唔小心試左, 聽感中晒

TOP

回覆 262# kityu

有啲咁既事, 要去試下先得
師兄用咩線同DAP去夾黎試?

對T1 plus 感覺用黎聽Jazz, 樂器OST 咁幾正.

TOP

本帖最後由 天大笑話 於 2021-7-19 17:34 編輯

回覆 263# saltyfatboy

原來講緊對t1 plus mod
以為係zas mod

TOP

回覆 263# saltyfatboy

用JR原裝線 + N3Pro

唔似一般鍍鈹單元

TOP

再一次證明kz唔肯係配件落功夫
sednaearfit同佢夾聲到
定位,分離度再好過JVC spiral dot++
襯依家有60/2對嘅特價
有zas嘅師兄可以諗諗買佢嚟試試
可以嘅話佢short好似都有特價
值得一戰

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

回覆 267# tskso

如何呀
睇下幾時見到我
俾對煲咗嘅zas你試下
可能再開眼界啲

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

本帖最後由 天大笑話 於 2021-7-19 22:53 編輯
被 批評嘅低頻,我受喎,高頻出事,你盡快去試下百幾蚊果對D高頻如何取分, 聲底決定命運,kz 最近呢三對 ...
tskso 發表於 2021-7-19 22:29


反而zas高頻出事。。。
果然大家聽感同鍾意嘅嘢都唔太相同

nicehck對新嘢又將一圈四鐵嘅價推低
睇嚟遲啲400蚊16鐵唔係夢
我就係要呢啲價格戰係chifi,甚至大廠之間互打
我理鬼佢邊個賺邊個蝕
消費者得益就好了 嘻嘻

我諗我對ASX10鐵聲音已經定型
算係最有風格嘅chifi(就係果種chifi少有具自家風格嘅聲音)
我期待有廠再會去試下呢個方向嘅發展
始終高清向嘅調音真係好難再進步落去
除咗單元上有進步 (話唔定佢哋其實依家已經磨緊靜電把劍
我諗兩年前都唔會有人諗kz嘅調音會有咁樣階段式嘅進步

我覺得我依家手上嘅zas絕對戰勝zax(會唔會又吹大咗 )(帶個頭盔
低頻收返,有量唔推唔ong,高頻唔刺,配完sednaearfit仲係定位,分離度有提升
煲完jlab file大概100-150hr後,上sednaearfit
我一開始講嘅嘅金屬質感感覺冇消失到
人聲保留到我之前所講,厚得嚟好直白嘅感覺
淨係聽pop其實真係冇得頂,果癮
低有,中唔弱,高唔刺

我感覺zas最敗筆在於耳膠
原裝線就咁聽落問題反而都唔算太大

TOP