回覆 249# billgatesion

聽完c10有d心動,均衡舒服,低音唔差高音唔刺耳,但睇埋c10 pro先

TOP

回覆  saltyfatboy


    試左啦, 不過未normalize, 30ohm in series = 減18.6dB

MST 前無resistor 的, 9 ...
saldtch 發表於 2021-9-2 17:46


個低頻curve 又真係唔吸引呢, 咁大粒MST 個range 細到咁 幾乎係無乜影響呢
今晚啱啱到手, 都真係無DQ6 個種驚為天人既感覺 努力煲返幾日先

TOP

當我冇問過,岩岩肥佬度離開哈!雖然gs10 同c10單元一樣,但試聽完 gs10 中高頻d聲好尖,相反c10 貴$50 但 ...
miracle23 發表於 2021-9-2 20:05


我個對GS10 了開左音咀用粒膠塞住粒動鐡好似好啲

GS10 仲有個好處係啞黑靚仔

TOP

當我冇問過,岩岩肥佬度離開哈!雖然gs10 同c10單元一樣,但試聽完 gs10 中高頻d聲好尖,相反c10 貴$50 但 ...
miracle23 發表於 2021-9-2 20:05


我試完NRA都無入,隻聲唔係好啱我,另外如果你喜歡C10種舒服耐聽但又有啲細節嘅感覺,咁C10pro 就未必啱你,印象中C10pro高低頻強過C10,比起C10較為刺激啲。

TOP

本帖最後由 saldtch 於 2021-9-3 08:25 編輯

回覆 252# saltyfatboy

係喎,真係好細個range,都係加啲啲detail啦。
如果咁計,我聽就覺得個高頻dynamic差,應該都係個圈發聲,真係唔知煲個圈有冇用。。。煲咗一日好咗少少,但都係唔吸引。。

TOP

本帖最後由 miracle23 於 2021-9-3 08:18 編輯
我試完NRA都無入,隻聲唔係好啱我,另外如果你喜歡C10種舒服耐聽但又有啲細節嘅感覺,咁C10pro 就未必啱你 ...
philipsrev 發表於 2021-9-3 01:47


高低音我都聽,但最緊要唔好低音散糊同高音刺耳。thx 師兄,冇貨試咁我可能轉考慮kz zs10 pro,綜合外國幾份專業評價都唔錯

TOP

我個對GS10 了開左音咀用粒膠塞住粒動鐡好似好啲

GS10 仲有個好處係啞黑靚仔  ...
saltyfatboy 發表於 2021-9-2 23:53


真,一摸上手係磨砂果隻啞黑真係幾靚

TOP

回覆 256# miracle23

兩年前嘅review standard同兩年後唔同咗架啦,真係要打返個折。

TOP

本帖最後由 miracle23 於 2021-9-3 10:01 編輯
回覆  miracle23

兩年前嘅review standard同兩年後唔同咗架啦,真係要打返個折。 ...
saldtch 發表於 2021-9-3 08:30


這句真,打個8折!但可惜好多新既都隨便改個靚d既名或者加多幾個單元堆砌玩gimmick ,新不如舊!粒30095 動鐵好多廠都玩足幾年。都係果句,幾舊水最緊搵到自己岩聽既聲已經夠,正如科技再進步動鐵再新都做唔到動圈彈膜果種自然既彈性

TOP

回覆 259# miracle23

個圈既進步比鐵大, 同一堆鐵, 但個圈唔同左可以好大分別. Budget圈鐵耳機唔係真係鐵負責高頻或中及高頻, 絕大部份圈都係全頻, 當然舊野都有好, 但新既有好多都係有進步既.

TOP