我都煲左15個鐘左近了
好似好左好多

BASS幾正,我覺得開始勁過隻MIRROR
果種3D感原來幾強

應該夾第二 ...
陳豪 發表於 2021-7-17 10:47

用大法耳膠重正呀

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

回覆 252# countryboy

我short ss同埋JVC spiral dot互換緊

TOP

本帖最後由 sammy2044 於 2021-7-17 10:15 編輯

一路有追Post...見到咁多位師兄都對ZAS都有唔同聽感
係咪因為你哋配搭嘅線同煲機時間都唔一樣?
如果我理解冇錯ZAS係初頭bass,中頻勁 煲機後bass收斂番 中高頻比ZAX好...?

TOP

SendaEarfit short 黑膠都好勁
countryboy 發表於 2021-7-17 11:09


師兄,平時邊度買開
我見大法貴好多

TOP

師兄,平時邊度買開
我見大法貴好多
陳豪 發表於 2021-7-17 19:54

Uploaded_via_HKEPC_IR_Pro_iOS(1B582).jpg
大法500yen兩對,應該平啲喎

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)

TOP

大法500yen兩對,應該平啲喎

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)
teamhardcore 發表於 2021-7-17 20:54



    睇下先
我好驚要買幾個碼來試

TOP

新發現,用左佢送果兩粒記憶耳綿又升左LEVEL

TOP

回覆 191# saltyfatboy

T1 Plus ??

TOP

回覆 259# kityu

對對, 耳機係 T1 plus, 意外地啱聽. 個空間感幾立體, 唔會好驚艷, 要細味

TOP