S1用2.5開十零已經有足夠音壓推

via HKEPC Reader for Android

TOP

佢賣zs6 250. Zs10點都要280~310左右。

via HKEPC Reader for Android
stephen1029dog 發表於 2018-4-1 19:00



   
zs10賣250係我今日問佢的,下星期到貨

TOP

zs10賣250係我今日問佢的,下星期到貨
ways 發表於 2018-4-1 22:03



    都話報同真正到貨會變佢個價未實ka
我都去問左佢留多左隻藍

佢話到貨個價先實

TOP

其實用手機推唔推到?定係要用portable player 嚟聽先推到???

via HKEPC Reader for Android

TOP

其實用手機推唔推到?定係要用portable player 嚟聽先推到???

via HKEPC Reader for Android ...
籃球爺爺 發表於 2018-4-1 22:37



    等肥老有demo去玩下la
電話真的好難講

TOP

本帖最後由 raymond001lau 於 2018-4-1 23:07 編輯

用mate10 開到差不多8成以上好啲但可能未煲夠啲聲一般, 用紫珊699 啲聲就立體好多,用銀線換左耳膠
P.s. 有 zs5 zs6 zsr,暫時呢隻最好,老闆送左2.5mm 銀線, 防水盒,另外今次送原裝嗰條銅線幾靚仔

TOP

S1用2.5開十零已經有足夠音壓推

via HKEPC Reader for Android
lwwk 發表於 2018-4-1 21:06



    我用dps1要推到45先夠聲@@

TOP

PicsArt_04-02-12.38.23.jpg

FB見到, 好貴呀

TOP

都話報同真正到貨會變佢個價未實ka
我都去問左佢留多左隻藍

佢話到貨個價先實 ...
shal 發表於 2018-4-1 22:13



   
唔好理淘唔淘佬價...就算以300蚊入隻玩下都超有驚喜你覺得係咪?
我係想試戴睇下個feel先
我都想問瘦佬留貨,但藍色一路未有實物相,我無藍色既耳機,睇你開箱隻黑色又幾唔錯,比預期好睇

TOP

其實用手機推唔推到?定係要用portable player 嚟聽先推到???

via HKEPC Reader for Android ...
籃球爺爺 發表於 2018-4-1 22:37



   
你當佢高級野黎玩最好有DAP,手機係好敏,唔夠聲壓實會尖聲

TOP