回覆  snp386

有你就一定成!最多我要多部。等埋連接線,我或會衝埋PHA! ...
palmaholic 發表於 2015-11-29 19:12



    pha我都啱..

TOP

回覆 228# palmaholic

其實最重要係要大清楚呢個遊戲係點玩先好去玩,因為有太多變數,我諗有做廠嘅人都會知,如果產品到生產時源料上升就一定會cut cost,咁當然質素就會比原本所定嘅相差好遠,不過最壞嘅就係公司清本,到時就乜都冇

TOP

回覆 229# snp386


  內置storage唔係好過插卡咩??

TOP

唔知夠唔夠第三團

TOP

回覆  snp386

有你就一定成!最多我要多部。等埋連接線,我或會衝埋PHA! ...
palmaholic 發表於 2015-11-29 19:12


150時訂咗,不過而家要199,多咗三份一價就要自己去衡量,呢個遊戲就係咁玩,睇你識唔識計數,仲要有冇膽量,好多時自己想買時就冇膽買,到見到加咗時先會買,就係怕大平有問題,其實有好多嘢唔係你哋想象中咁貴,可以講市面上賣嘅產品生產成本其實係不到三份一,耳機就更加不到一成,但係最貴嘅其實就係開發成本,再計埋產品經代理同零售嘅合理毛利就係我哋平時買嘅價

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

回覆 233# Maya

唔一定好過,真係要睇佢個設計同用乜嘢料,好多機正常內置都係讀100mb以下,而家有好多咭都可以去到90mb+,不過佢個內置就未必會用,留返俾佢個OS,因為佢個OS 同電話係冇分別,都係Native Android,如果有用過DP-X1就知,佢本身就會用咗好多位同經常要寫入好多嘢,除非你唔用佢其他apps,我部DP-X1話有32Gb,但係而家實際只淨11Gb,好多用咗去邊都係唔知,所以呢類機我係唔會用佢裡要個Rom,同埋對128個信心真係唔係咁大,始終128一定係TLC,有好多連大廠都未解決到嘅問題,對呢啲廠就更加冇信心

TOP

已報名,唔知到時有冇色選擇
大家覺得咩色好

TOP

我諗 A Sir 都係要加返句 "呢個團講係由會員要求開",唔係好多人會以為 A Sir 你清楚件產品,個個見咁平就去狗沖,因為冇人知件貨最終會係點,都只係搵行內人士睇過佢件底板設計,但最終出嚟係咪一樣係冇人會知,同埋俾咗錢就一定會收到貨就更加冇人會估到

TOP

回覆 239# snp386


    好似好多人都唔知道,見平就報名,真係有機會咩都冇收場嫁,我同個fd抱住有機會total loss黎報名

TOP