回覆 213# saldtch

請問師兄 ZAX同CA 16比較如何?

TOP

回覆 221# sammy2044

CA16 問其他師兄好啲。

TOP

本帖最後由 LB168 於 2021-7-14 10:53 編輯

回覆 221# sammy2044 IMG_20210714_103522.jpg

Ca16,簡單啲講,眾多chifi中,聲音自成一格。遍中下盤,厚聲,爆得隱鍵。沒有很禿凸及通透的高音。也不會清晰咁每樣樂器放在你眼前。但自己反覺更有條理。啱聽會很喜歡。需要煲較長時間。

TOP

本帖最後由 sammy2044 於 2021-7-14 03:09 編輯

回覆 223# LB168


多謝Ching,咁我會簡ZAX。另外想請教下ZAX配咩線會雜食啲? 我咩類型都會聽
我用開KZ ZSN PRO+200芯‎KZ金銀混編耳機果條升級線‎, 見到佢後來出左2條784芯...金銀銅/藍銀混編鍍銀線又有‎啲心動想買。

TOP

回覆 224# sammy2044
線不防試多幾條或買都唔怕。老地方白怪及刀都非常隠陣。

TOP

回覆 223# LB168

好耐無見KB兄對CA16 啦, 夾白怪個包圍感應該仲正呢

如果粗管耳膠應該都可以調返多啲高頻

TOP

回覆 226# saltyfatboy

肥仔ching,你好。白怪都係啱啱從csn換落鏡,現又落ca16聴吓啲聲囉。過兩日擺到條銅銀箔混編又玩吓先……。

TOP

今晚終於試到ZAS,都係鍾意自己隻CA16多啲,最終無入到手。

TOP

回覆 227# LB168

手殘打錯左名, LB 兄唔好見怪

白怪夾鏡應該唔太啱, 會太暗咁吧.
我都等緊再訂既白怪 希望呢個禮拜有貨

銅銀箔我都未聽過添, 但呢個系列都係幾正 到時再分享下啊

呢期都冷落左CA16, 又拎返出黎試下夾銅箔先

TOP

回覆 228# philipsrev
Ching又對ca16有辟好?^^

TOP