本帖最後由 billgatesion 於 2021-8-30 22:18 編輯

回覆 208# ericho2016

配白怪..收到少少齒音 , 高音收歛左D D , 但低頻  有D 濛又強左少少...遮左D 人聲
可惜冇舊怪物試~~

TOP

我覺得 CCA NRA 幾夾 TRN T3 八股純銀線,用 FINAL 耳膠聽平衡到個聲
Honeyview_IMG_5483.jpg

TOP

回覆 212# louis0430


    TRN 線冇怪味咩 ?  NRA 再配銀線會唔會高音爆錶!?....可能年輕人受得到...

TOP

本帖最後由 louis0430 於 2021-8-31 00:13 編輯

回覆 213# billgatesion

呢條冇怪味,之前TRN開店半價買嘅,我買咗TRN好多線,呢條 TRN T3 唔覺高音出返而覺得中音出
銀線都唔一定是高音出,我有 FIIO 條純銀線返而是中低同低音出好厚聲
得 TRN T1同T4 有怪味
20090220020881975d1a41f30f.jpg

TOP

回覆 214# louis0430


   WA 咁多條TRN 線!  我買過條T6 係有味.....
銀線真係好少試,偏頗左以為高音為主~
手上真係一條純銀線都冇.......

TOP

回覆  ericho2016

配白怪..收到少少齒音 , 高音收歛左D D , 但低頻  有D 濛又強左少少...遮左D 人聲:cryb ...
billgatesion 發表於 2021-8-30 22:14

可能金銀蛇會好啲

via HKEPC Reader for Android

TOP

回覆  ericho2016

配白怪..收到少少齒音 , 高音收歛左D D , 但低頻  有D 濛又強左少少...遮左D 人聲:cryb ...
billgatesion 發表於 2021-8-30 22:14


我刀線OK
用離箱果條就唔太得

TOP

RE: CCA 出新耳機 (NRA 及 CA24)

我都終於收到對NRA
暫時開聲未被impressed
算係幾smooth, 低頻有點缺乏detail, run 吓先, 順手改埋個title.

TOP

回覆 218# saldtch

都同意呢, 又唔係好驚艷既感覺, 聽樂器會好啲
中低係多左啲唔太實淨, 希望煲下有改善

TOP

本帖最後由 saldtch 於 2021-9-1 11:24 編輯

回覆 219# saltyfatboy


    呢D 時候可能要搵條音染超大既金銀銅來balance 返... 可能真係未run-in, 而家用咩cable 都唔會有咩用.

TOP