回覆 210# saltyfatboy

真係買得太多野來搞

UV 有度好就係你唔照佢都唔會凝固,不過你都可以試試小匠啲膠水,我唔推薦B7000,聲稱無腐蝕性,但我覺得有輕微腐蝕,用多幾次係同一個位置啲膠會裂。我推佢隻韓國401。

真係OK喎而家,買對啦,搞到我都無咩聽CSN。

TOP

回覆 209# 陳豪

親,我無試過mirror,但review 同佢啲receivers我相信兩對好唔同吓,ZAS係mild V shape 厚聲,mirror應該係相反。

TOP

回覆 203# lkj258poi


    唔多同口味, ZAX係vivid清啲同V shape, ZAS係厚聲啲無咁V

TOP

回覆 211# saldtch

有啱玩既玩具就最好啦, 又唔係要洗太多錢

謝謝建議啊, 都真係留意緊邊隻膠水用係耳機好啲

ZAS 都興趣咖, 個殼夠靚仔, 但又係玩緊其他野, 過一排先

TOP

本帖最後由 saldtch 於 2021-7-13 13:42 編輯

回覆 214# saltyfatboy


    確實係買得太多了...我對Bellsing 成本仲高過一對AST...

UV 用來封DD 同個front volume 比較好, 不過401都得

我仲買左呢對一陣了
Variations.jpg

TOP

回覆 215# saldtch

開個po好喎

TOP

回覆  saltyfatboy


    確實係買得太多了...我對Bellsing 成本仲高過一對AST...

UV 用來封DD 同個front ...
saldtch 發表於 2021-7-13 12:27

支持出開箱post

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)

TOP

回覆  陳豪

親,我無試過mirror,但review 同佢啲receivers我相信兩對好唔同吓,ZAS係mild V shape 厚聲 ...
saldtch 發表於 2021-7-13 08:12


最緊要兩對奶有分別
有分別就九沖先

TOP

回覆 215# saldtch

原來Bellsing 啲鐡都咁貴
但淨量一粒鐡FR, 可唔可以塞佢入耳膠落耳咪

好的, 等我都試下先, 到時再開post 笑下

原來仲入手左啲貴玩具唔怪得啦
快啲開post 講下啦, 呢對應該多人有興趣呢

TOP

回覆  saldtch

開個po好喎
天大笑話 發表於 2021-7-13 14:13
支持出開箱post  

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)
teamhardcore 發表於 2021-7-13 14:22


聽多陣先, 我詞窮, 唔係太識形象化D 聽感

回覆  saldtch

原來Bellsing 啲鐡都咁貴
但淨量一粒鐡FR, 可唔可以塞佢入耳膠落耳咪

好的 ...
saltyfatboy 發表於 2021-7-13 16:36


我買左佢最貴果粒 (其本上係3粒鐵加埋分頻), 所以先會貴, 要直接同Bellsing 微佢先買到

我D UV 膠都仲係唔係太識用講真...有時會唔夠硬...

買左好耐啦, 不過入左廠, 唔錯的 無咩缺點, 唯一係要開大聲聽

TOP