回覆 saldtch
開個po好喎
天大笑話 發表於 2021-7-13 14:13  支持出開箱post
via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)
teamhardcore 發表於 2021-7-13 14:22 
聽多陣先, 我詞窮, 唔係太識形象化D 聽感
回覆 saldtch
原來Bellsing 啲鐡都咁貴
但淨量一粒鐡FR, 可唔可以塞佢入耳膠落耳咪
好的 ...
saltyfatboy 發表於 2021-7-13 16:36 
我買左佢最貴果粒 (其本上係3粒鐵加埋分頻), 所以先會貴, 要直接同Bellsing 微佢先買到
我D UV 膠都仲係唔係太識用講真...有時會唔夠硬...
買左好耐啦, 不過入左廠, 唔錯的 無咩缺點, 唯一係要開大聲聽 |