請問肥瘦佬地址係邊?
唔post 得可否pm?

回覆 2120# NHT

TOP

見呢個POST最多人討論KZ就係呢到問~唔關ZS10事,我係想問KS條MMCX條鍍銀線掂唔掂?想換條比隻UE900玩下平平地~但唔知夾唔夾,師兄們指教下~

TOP

見呢個POST最多人討論KZ就係呢到問~唔關ZS10事,我係想問KS條MMCX條鍍銀線掂唔掂?想換條比隻UE900玩下平平地 ...
惹火JOHNNY 發表於 2018-10-3 22:14



    kz銀線的聲古怪
係得藍牙, typec線抵玩

TOP

星期日係肥瘦盲入咗條8芯純銅銀鉑絲線  本身諗住俾king pro用 但係唔係好夾
之後試下俾10仔用 點知出奇地夾 ...
NHT 發表於 2018-9-29 10:00

我今日都入咗呢條比ZS6用, 真係估唔到效果咁好, 百零蚊真係性價比超高

via HKEPC Reader for Android

TOP

回覆 2122# 惹火JOHNNY

粗身呢條? OK可以,比UE原線好,分析力會好左,但BASS會比原線再收多少少,本身UE900個BASS都已經唔算強,呢個係要考慮嘅地方。

TOP

肥瘦佬出左條16芯金銀線
有冇巴打夾過Zs10 好唔好
涅槃寂靜 發表於 2018-7-6 17:09

有,用緊,都過100粒鐘,條金銀可以帶起ZS10個中高頻,聽粱靜茹,衛蘭,OLIVIA ONG會滑左甜左,整體分析力同三頻涵接都好左,個人覺得好過配銅銀混編或銅銀合金,除非只聽快歌,電子DANCE一類。

TOP

回覆  惹火JOHNNY

粗身呢條? OK可以,比UE原線好,分析力會好左,但BASS會比原線再收多少少,本身UE900個BASS ...
philipsrev 發表於 2018-10-3 22:43



   BASS會再收咁要諗下!咁可能要用返純銅先掂,但搵唔到KZ有單晶銅線賣

TOP

回覆 2127# 惹火JOHNNY

KZ無出OCC,如果BUDGET 有200左右,可以試瘦佬條法國銅/16芯銅銀混編/3合1銅合金,應該呢3條都夾UE900/UE900S。
如果諗住淘寶,可以試下FIIO呢2條單晶銅鍍銀,不過會再貴d(唔建議係香港買,香港個標價,...除非有特價):
  4股共96芯(0.05mm)
8股共152芯)0.08mm)

TOP

回覆  惹火JOHNNY

KZ無出OCC,如果BUDGET 有200左右,可以試瘦佬條法國銅/16芯銅銀混編/3合1銅合金,應該呢3 ...
philipsrev 發表於 2018-10-3 23:59



    師兄 瘦佬係邊嫁?

TOP

師兄 瘦佬係邊嫁?
惹火JOHNNY 發表於 2018-10-4 09:33

深水埗,黃金對面麥記後巷。

TOP