2390 當前離線
中級會員
TOP
惹火JOHNNY 當前離線
makeedee 當前離線
見呢個POST最多人討論KZ就係呢到問~唔關ZS10事,我係想問KS條MMCX條鍍銀線掂唔掂?想換條比隻UE900玩下平平地 ... 惹火JOHNNY 發表於 2018-10-3 22:14
WKML 當前離線
星期日係肥瘦盲入咗條8芯純銅銀鉑絲線 本身諗住俾king pro用 但係唔係好夾 之後試下俾10仔用 點知出奇地夾 ... NHT 發表於 2018-9-29 10:00
philipsrev 當前離線
進階會員
肥瘦佬出左條16芯金銀線 有冇巴打夾過Zs10 好唔好 涅槃寂靜 發表於 2018-7-6 17:09
回覆 惹火JOHNNY 粗身呢條? OK可以,比UE原線好,分析力會好左,但BASS會比原線再收多少少,本身UE900個BASS ... philipsrev 發表於 2018-10-3 22:43
回覆 惹火JOHNNY KZ無出OCC,如果BUDGET 有200左右,可以試瘦佬條法國銅/16芯銅銀混編/3合1銅合金,應該呢3 ... philipsrev 發表於 2018-10-3 23:59
師兄 瘦佬係邊嫁? 惹火JOHNNY 發表於 2018-10-4 09:33