ways 當前離線
進階會員
TOP
lineage33 當前離線
中級會員
shal 當前離線
特級會員
官方頻響參數有成40kHz有無吹大到,無金貼 但係又個個話佢暖聲好似無咗鐵既聲咁 煲夠50個鐘再出包 ... ways 發表於 2018-4-1 03:53
lio 當前離線
系好很大食我m3s 2.5mm 都要推到上75vol 等等上ha2 pro 玩下 仲有個圈要煲下 ... shal 發表於 2018-3-31 17:11
初開之前KZ得一兩粒鐵都可以一聽聽出嚟, ZS10仲要4粒反而差D以為4粒都係假狗(因個價平到咁好令人懷 ... lio 發表於 2018-4-1 10:39
Blueocean 當前離線
今代個圈比鐵更易推由其用銅線 個圈會幾暖聲 但你用高音為主的歌佢由真系有鐵聲 ... shal 發表於 2018-4-1 10:41
YALE1107 當前離線
初級會員