官方頻響參數有成40kHz有無吹大到,無金貼
但係又個個話佢暖聲好似無咗鐵既聲咁
煲夠50個鐘再出包膠啦

TOP

有無人有藍色既實物相

TOP

香港邊到買好 邊隻色最好?有咩組合?

TOP

官方頻響參數有成40kHz有無吹大到,無金貼
但係又個個話佢暖聲好似無咗鐵既聲咁
煲夠50個鐘再出包 ...
ways 發表於 2018-4-1 03:53



    暖系因爲耳膠,同唔夠力
我果對換線後用ate08 好正常

TOP

系好很大食我m3s 2.5mm 都要推到上75vol
等等上ha2 pro 玩下

仲有個圈要煲下 ...
shal 發表於 2018-3-31 17:11



    我IPT而家要開到以前ZS5再大兩下(70%左右), 一陣上HA1換擋試下先

TOP

官方頻響參數有成40kHz有無吹大到,無金貼
但係又個個話佢暖聲好似無咗鐵既聲咁
煲夠50個鐘再出包 ...
ways 發表於 2018-4-1 03:53



    初開之前KZ得一兩粒鐵都可以一聽聽出嚟, ZS10仲要4粒反而差D以為4粒都係假狗(因個價平到咁好令人懷疑), SPEC.個D睇下就算啦, 反而真係要煲下先知真章, 而家煲左晚聽反到D鐵聲啦

TOP

本帖最後由 shal 於 2018-4-1 10:43 編輯
初開之前KZ得一兩粒鐵都可以一聽聽出嚟, ZS10仲要4粒反而差D以為4粒都係假狗(因個價平到咁好令人懷 ...
lio 發表於 2018-4-1 10:39



    今代個圈比鐵更易推由其用銅線
個圈會幾暖聲 但你用高音為主的歌佢由真系有鐵聲

TOP

回覆 203# lineage33


    已PM,你可以問下價錢,自己決定

TOP

今代個圈比鐵更易推由其用銅線
個圈會幾暖聲 但你用高音為主的歌佢由真系有鐵聲 ...
shal 發表於 2018-4-1 10:41



    我聽ACG個圈低音係比之前多好多

TOP

本身訂左透藍色, 見到樓主隻黑色開箱文之後, 我都轉左要黑色
怕藍紅撞埋好似高達咁

TOP