賣點是內置Mfi吧

TOP

呢啲線已經唔係咪新嘢,幾年前開始已經有玩,最主要係粒晶片,果時就賣成500幾,聲就唔錯嘅,只要帶部手機加條線就已經幾好聲好方便,依家已經越出越多,又平,但係如果可以解決到iPhones upgrade 咗之後相容嘅問題就最好,我之前都因呢個問題買咗唔少條呢種線或轉頭用,交咗唔少學費

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)

TOP

回覆 7# joecn


    要檢索 ATOM MINI 解码 作爲Keyword。

TOP

本帖最後由 shikkoku 於 2022-4-25 09:26 編輯

回覆 9# 係咁先啦


    老細的Keyword設得太嘹能,搞到加埋廠牌就檢索唔出“ATOM MINI 解码”可以檢索出唯一一個結果。但我聽講香港本地有經銷商,我要再問問詳細代理商資料。
   update:老細話貨仲未派到香港經銷商手上 淘仔琴晚8點就上咗架啦(嘚工廠直營店有。

TOP

回覆  係咁先啦


    老細的Keyword設得太嘹能,搞到加埋廠牌就檢索唔出“ATOM MINI 解码”可以檢索出唯 ...
shikkoku 發表於 2022-4-25 08:46


利害呀大哥,連產品未派到香港經銷商 也知道喔既然你对大陸嘅資訊有那麼多,可以介紹一下最近大陸那邊 有那一款很 火 的耳機尼?謝謝

TOP

我有條呢個牌子嘅第一代whistle, 自從條iphone 接線壞咗之後想去買都冇, 因為官方都話冇, 而家只可以係部android機或者電腦用

TOP

本帖最後由 shikkoku 於 2022-4-25 11:36 編輯
我有條呢個牌子嘅第一代whistle, 自從條iphone 接線壞咗之後想去買都冇, 因為官方都話冇, 而家只可以係部an ...
mifi 發表於 2022-4-25 11:02



    可以等我買翻來試下有無伏先。舊嘅唔去,新嘢唔嚟。係時候換下啦。但我剛剛問過深圳廠家嘅老細,話仲有你嗰款型號嘅連接線備件。

TOP

利害呀大哥,連產品未派到香港經銷商 也知道喔既然你对大陸嘅資訊有那麼多,可以介紹一下最 ...
係咁先啦 發表於 2022-4-25 10:10


    琴日老細喺個展銷會群組發消息,我先知咋!唔係當我識通天咩。

TOP

回覆 17# shikkoku


    可以提供方法嗎?

TOP

回覆 19# mifi


    已PM網址,請自行聯絡廠家。

TOP