會唔會UM MEST2 CM 開心d
kityu 發表於 2022-4-11 01:32

呢隻太貴,唔捨得買

TOP

BAX 真係幾吸引, 我都心大心細中, 係擔心戴得唔係太穩

如果線一定要試夾下瘦佬新深啡色 ...
saltyfatboy 發表於 2022-4-11 11:19

Bax 夾深啡我都有試過,真係好正

TOP

回覆  leungleung1234


    上星期Fiio FH3 有特價600頭, 搵到好價我覺得會好過上面兩隻
我有Tin T4比較 ...
saldtch 發表於 2022-4-11 12:48

好,咁等我又留意下fh3先

TOP

BAX 真係幾吸引, 我都心大心細中, 係擔心戴得唔係太穩

如果線一定要試夾下瘦佬新深啡色 ...
saltyfatboy 發表於 2022-4-11 11:19

師兄可以放心,我帶咗對Bax幾星期都無問題,就算做運動,不過真係要試啱耳膠先得,煲到依家個聲已經好順,依家再玩線可以試多啲唔同嘅感覺,好正

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)

TOP

Bax 夾深啡我都有試過,真係好正
leungleung1234 發表於 2022-4-11 13:05


呢個配搭勁毒啊真係

TOP

師兄可以放心,我帶咗對Bax幾星期都無問題,就算做運動,不過真係要試啱耳膠先得,煲到依家個聲已經好順 ...
jpwinson 發表於 2022-4-11 14:19


我可能耳窩淺啲, 唔算好貼, 試下用細膠會好啲

聲BAX 係幾平衡, 唔會話好刺激

TOP

本帖最後由 billgatesion 於 2022-4-11 16:16 編輯
大約幾個月之前後巷有demo個時我聽過下,有印象佢人聲唔錯,但如果講聲場就一定輸迴贏。

後來李淵出左隻 ...
leungleung1234 發表於 2022-4-10 23:29


係WOR, 唔講真係唔知 李淵出左隻黑魂版, 我上網搵過 原來條跟機線唔同原版果隻,  原版果隻我有, 果排單圈熱喪買, 依家用黎聽下人聲小品 "老土"慢歌..我一直都無換過條原線~
但黑魂版 好似係限定版唔知仲有沒呢~?

TOP

係WOR, 唔講真係唔知 李淵出左隻黑魂版, 我上網搵過 原來條跟機線唔同原版果隻,  原版果隻我有, 果排單圈 ...
billgatesion 發表於 2022-4-11 16:14

的確唔知重訂唔訂到,但計外觀黑魂版靚好多,下次等我出開去後巷問下有無計訂到先

TOP

已有3對入耳&1對耳牛正室, 所以有線唔再買~
啱啱買咗對藍牙

TOP

已有3對入耳&1對耳牛正室, 所以有線唔再買~
啱啱買咗對藍牙
ShunNutta 發表於 2022-4-11 21:02


買左邊對藍牙?

TOP