leungleung1234 當前離線
進階會員
會唔會UM MEST2 CM 開心d kityu 發表於 2022-4-11 01:32
TOP
BAX 真係幾吸引, 我都心大心細中, 係擔心戴得唔係太穩 如果線一定要試夾下瘦佬新深啡色 ... saltyfatboy 發表於 2022-4-11 11:19
回覆 leungleung1234 上星期Fiio FH3 有特價600頭, 搵到好價我覺得會好過上面兩隻 我有Tin T4比較 ... saldtch 發表於 2022-4-11 12:48
jpwinson 當前離線
中級會員
saltyfatboy 當前離線
Bax 夾深啡我都有試過,真係好正 leungleung1234 發表於 2022-4-11 13:05
師兄可以放心,我帶咗對Bax幾星期都無問題,就算做運動,不過真係要試啱耳膠先得,煲到依家個聲已經好順 ... jpwinson 發表於 2022-4-11 14:19
billgatesion 當前離線
大約幾個月之前後巷有demo個時我聽過下,有印象佢人聲唔錯,但如果講聲場就一定輸迴贏。 後來李淵出左隻 ... leungleung1234 發表於 2022-4-10 23:29
係WOR, 唔講真係唔知 李淵出左隻黑魂版, 我上網搵過 原來條跟機線唔同原版果隻, 原版果隻我有, 果排單圈 ... billgatesion 發表於 2022-4-11 16:14
ShunNutta 當前離線
已有3對入耳&1對耳牛正室, 所以有線唔再買~ 啱啱買咗對藍牙 ShunNutta 發表於 2022-4-11 21:02