本帖最後由 billgatesion 於 2021-12-12 01:10 編輯
回覆 11# tskso
我諗係呢類耳擴定位問題(唔係針對講呢部機)...體積都唔算細正常人會拎出街插耳牛用?
純推入耳係咪真係咁有需要買耳擴黎玩,真係又多隻"鬼"~
我都係懶人諗法, 冇太高要求唔係出衰聲就算...
如果我追靚聲但部野又咁大,我買番部家用放檯面果D AMP 應該仲好!?
BTW , CHING 竟然仲記得我有對Hi-X65
回覆 13# leungleung1234
$$ 應該都唔係咩不能說的秘密黎卦..只係遲知定早知分別...不過今晚都好巧合D新POST又7HZ 又NX7 |