提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

thx  開箱  
但最重要果樣野無講....$$$$

但有時真係唔係好明....就算靚(貴機1w up) dap 係 ...
billgatesion 發表於 2021-12-12 00:34

討論價錢就好易變成廣告帖,所以唔講都好正常

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

本帖最後由 billgatesion 於 2021-12-12 01:10 編輯

回覆 11# tskso

我諗係呢類耳擴定位問題(唔係針對講呢部機)...體積都唔算細正常人會拎出街插耳牛用?
純推入耳係咪真係咁有需要買耳擴黎玩,真係又多隻"鬼"~
我都係懶人諗法, 冇太高要求唔係出衰聲就算...

如果我追靚聲但部野又咁大,我買番部家用放檯面果D AMP 應該仲好!?
BTW , CHING 竟然仲記得我有對Hi-X65

回覆 13# leungleung1234

$$ 應該都唔係咩不能說的秘密黎卦..只係遲知定早知分別...不過今晚都好巧合D新POST又7HZ 又NX7

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

回覆 16# tskso


    又係WOR, 枱擴擺位真係好難就到咁近自己, 之前買完隻耳牛都心思思想買部枱擴就係搵唔到個好位放跟住就放棄想法唔搞住..
耳擴真正用法原來係拎出去毒人

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

本帖最後由 louis0430 於 2021-12-12 13:53 編輯

回覆 15# billgatesion

我在家聽歌果時鍾意行來行去聽,唔鍾意坐喺度聽歌
而我又聽過有個師兄在家聽歌時,會被家人騷擾阻礙聽歌,所以他時常外出在starbucks聽歌

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP