提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

諗起BLON, 咁啱見到 BL-MAX  都開始預訂啦~ 好似第一次出呢隻藍色~ iphone 果隻藍!?
10 mm + 6 mm 雙圈~
...
billgatesion 發表於 2021-10-9 17:21


原來係有三隻色咖喎, 灰銀, 亮銀同你貼個隻天藍, 睇圖就淡色啲偏灰
睇左bad guy 段片原來都幾大隻, 佢話未必個個戴得好

但BLON 啲金屬殼真係玩到出神入化
唔知做咁大個殼同調音有冇關係呢

TOP

呢對我都有留意過,暫時唔諗住,這幾天又PP痕,想入部cheap cheap 台放用來煲耳机,D隨身聽設備,成日受 ...
lokalok 發表於 2021-10-10 19:03


lok 師兄有冇出去試過FiiO K9PRO, 用絕種既AK4499

TOP

原來係有三隻色咖喎, 灰銀, 亮銀同你貼個隻天藍, 睇圖就淡色啲偏灰
睇左bad guy 段片原來都幾大隻, 佢話 ...
saltyfatboy 發表於 2021-10-11 17:00



    咁大塊面 仲諗住會係平板入耳~ 隻大圈得10MM 又整咁大個面, 唔知胡蘆裡賣咩藥~

TOP

咁大塊面 仲諗住會係平板入耳~ 隻大圈得10MM 又整咁大個面, 唔知胡蘆裡賣咩藥~ ...
billgatesion 發表於 2021-10-11 17:13


係啦, 唔知係為造型定有音質效果而決定.
明明DQ6 一大兩細都可以塞落個咁細既殼到

TOP

lok 師兄有冇出去試過FiiO K9PRO, 用絕種既AK4499
saltyfatboy 發表於 2021-10-11 17:12

肥仔師兄,我已經有部AK4499的m15,我入部持久供电的台放,只是想用來煲耳机,用k9pro太浪费了,已有目標

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)

TOP

肥仔師兄,我已經有部AK4499的m15,我入部持久供电的台放,只是想用來煲耳机,用k9pro太浪费了,已有目標 ...
lokalok 發表於 2021-10-11 22:08


係喎, 唔記得你有M15, 咁唔通會係390 LE
都可以試下ESS DAC 啊, 9038PRO/Q2M 幾正咖其實

TOP

係喎, 唔記得你有M15, 咁唔通會係390 LE
都可以試下ESS DAC 啊, 9038PRO/Q2M 幾正咖其實 ...
saltyfatboy 發表於 2021-10-12 10:34



    QA390LE 正啊

TOP

回覆 18# leungleung1234


    真係好吸引  有齊曬我常用D端子.. 我最鍾意 ALL IN ONE 唔洗煩!  
香港行貨 似乎又係 C 字頭代理??!! 見有CHING 提過對C 字頭服務很不滿.....

TOP

回覆  leungleung1234


    真係好吸引  有齊曬我常用D端子.. 我最鍾意 ALL IN ONE 唔洗煩!  
香 ...
billgatesion 發表於 2021-10-12 15:08

無留意香港係邊間代理,不過我有次係英X 試過部LE,感覺真係好正

TOP