tskso 當前離線
摩改 DA7.2X.....升頻DAC
Banned
TOP
saltyfatboy 當前離線
進階會員
諗起BLON, 咁啱見到 BL-MAX 都開始預訂啦~ 好似第一次出呢隻藍色~ iphone 果隻藍!? 10 mm + 6 mm 雙圈~ ... billgatesion 發表於 2021-10-9 17:21
呢對我都有留意過,暫時唔諗住,這幾天又PP痕,想入部cheap cheap 台放用來煲耳机,D隨身聽設備,成日受 ... lokalok 發表於 2021-10-10 19:03
billgatesion 當前離線
原來係有三隻色咖喎, 灰銀, 亮銀同你貼個隻天藍, 睇圖就淡色啲偏灰 睇左bad guy 段片原來都幾大隻, 佢話 ... saltyfatboy 發表於 2021-10-11 17:00
咁大塊面 仲諗住會係平板入耳~ 隻大圈得10MM 又整咁大個面, 唔知胡蘆裡賣咩藥~ ... billgatesion 發表於 2021-10-11 17:13
lokalok 當前離線
中級會員
lok 師兄有冇出去試過FiiO K9PRO, 用絕種既AK4499 saltyfatboy 發表於 2021-10-11 17:12
肥仔師兄,我已經有部AK4499的m15,我入部持久供电的台放,只是想用來煲耳机,用k9pro太浪费了,已有目標 ... lokalok 發表於 2021-10-11 22:08
leungleung1234 當前在線
係喎, 唔記得你有M15, 咁唔通會係390 LE 都可以試下ESS DAC 啊, 9038PRO/Q2M 幾正咖其實 ... saltyfatboy 發表於 2021-10-12 10:34
回覆 leungleung1234 真係好吸引 有齊曬我常用D端子.. 我最鍾意 ALL IN ONE 唔洗煩! 香 ... billgatesion 發表於 2021-10-12 15:08