回覆 10# ip_csl


    師兄知唔知道對比220max有咩提升

TOP

回覆  ip_csl


    師兄知唔知道對比220max有咩提升
redprince 發表於 2021-8-16 19:34


220 max 無試過,比不到意見.

TOP

回覆 10# ip_csl

聽講啲電容 電阻乜都係停曬產嘅嘢嚟
形容下部機嘅個性可以嗎
麻煩師兄了

TOP

回覆 9# billgatesion

單計數值上應該係4497 好啲?

純假設同價錢下, 用9038Q2M 會易出到好聲啲吧, 有多啲成本去做放大個部分
都仲有好多變數, 好似近期幾部9038Q2M 機都可以好唔同聲呢.

TOP

旺角信和和友誠有得試,我上星期六試完已經入手
ip_csl 發表於 2021-8-16 19:32


師兄可以分享下本身用緊咩機呢? 都係用AK4499 DAC 嗎?

TOP

回覆  ip_csl

聽講啲電容 電阻乜都係停曬產嘅嘢嚟
形容下部機嘅個性可以嗎
麻煩師兄了 ...
天大笑話 發表於 2021-8-16 20:07


有點hi-fi味道

TOP

師兄可以分享下本身用緊咩機呢? 都係用AK4499 DAC 嗎?
saltyfatboy 發表於 2021-8-16 22:12



用 AK4499的sp2000 Vegas gold已放售,現手頭上有qpm, N8ssb, 鈦菊同p6pro.

TOP

回覆 16# ip_csl

同sp2k或者佢自家dx300走向接近嗎
我諗都冇咁嘅人脈試到300max

TOP

回覆 17# ip_csl

師兄啲裝備果然一如頭像係個軍工廠

會覺得係似手上邊部既提升版咁

TOP

回覆  ip_csl

同sp2k或者佢自家dx300走向接近嗎
我諗都冇咁嘅人脈試到300max ...
天大笑話 發表於 2021-8-16 22:28


係啦.. 限量野唔係相熟店真係無乜機會試到

TOP