redprince 當前離線
初級會員
TOP
ip_csl 當前離線
中級會員
回覆 ip_csl 師兄知唔知道對比220max有咩提升 redprince 發表於 2021-8-16 19:34
天大笑話 當前離線
鍾意亂噏嘅聾人
進階會員
saltyfatboy 當前離線
旺角信和和友誠有得試,我上星期六試完已經入手 ip_csl 發表於 2021-8-16 19:32
回覆 ip_csl 聽講啲電容 電阻乜都係停曬產嘅嘢嚟 形容下部機嘅個性可以嗎 麻煩師兄了 ... 天大笑話 發表於 2021-8-16 20:07
師兄可以分享下本身用緊咩機呢? 都係用AK4499 DAC 嗎? saltyfatboy 發表於 2021-8-16 22:12
回覆 ip_csl 同sp2k或者佢自家dx300走向接近嗎 我諗都冇咁嘅人脈試到300max ... 天大笑話 發表於 2021-8-16 22:28