118205 當前離線
進階會員
趁我仲有命講野時, 又打番兩句 m1st 要少用掃頻 0.1V , 連 發燒平衡線 煲50小時以上 massdrop K7xx ... kzzs77 發表於 2020-2-12 03:34
TOP
waltyuen 當前離線
特級會員
趁我仲有命講野時, 又打番兩句 kzzs77 發表於 2020-2-12 03:34
kzzs77 當前離線
Banned
teamhardcore 當前離線
因為我條線係 0.6米咁短, 就算 平衡轉 3.5頭, 再聽 noteedge 有k2hd 三星手機 就咁出, d 聲都係唔錯 ... kzzs77 發表於 2020-2-12 15:34
sapphire4890 當前離線
夾唔夾耳? sapphire4890 發表於 2020-2-12 16:20
tskso 當前離線
摩改 DA7.2X.....升頻DAC