waltyuen 當前離線
特級會員
TOP
tommy9353 當前離線
中級會員
MingLaw30 當前離線
初級會員
MASSDROP CTH + SDAC DAC/AMP個樣幾兇狠,而家又特價,好似幾抵玩,不過我自己未試過 via HKEPC IR ... teamhardcore 發表於 2019-11-1 07:40
CHORD MOJO 好夠玩 Or 2手 CHORD HUGO 一代 或如上面師兄講用返 SONY DAP 駁電腦 ... waltyuen 發表於 2019-11-1 12:54
樓主只用耳筒,唔介意2手睇下有冇Teac UD501,我見肥花有人放都係2千5左右,可惜你現在問,早3,4個月前,友 ... tommy9353 發表於 2019-11-1 19:43
teamhardcore 當前離線
進階會員
另外想問下A4BL評價好唔好 見日本kakaku都排幾前 不過好似冇乜人討論 MingLaw30 發表於 2019-11-2 00:05
A4bl呢個size我覺得太貴,你可以出去試吓ifi ZEN DAC via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0) ... teamhardcore 發表於 2019-11-2 12:12
蠢貓 當前離線
sapphire4890 當前離線