CHORD MOJO  好夠玩
Or 2手 CHORD HUGO 一代  

或如上面師兄講用返 SONY DAP  駁電腦

TOP

樓主只用耳筒,唔介意2手睇下有冇Teac UD501,我見肥花有人放都係2千5左右,可惜你現在問,早3,4個月前,友蛇某一層見有貨尾UD503都係5280,現在應該無哂。

via HKEPC Reader for Android

TOP

MASSDROP CTH + SDAC DAC/AMP個樣幾兇狠,而家又特價,好似幾抵玩,不過我自己未試過  

via HKEPC IR ...
teamhardcore 發表於 2019-11-1 07:40



應該唔會點考慮網購
淨係香港買

TOP

CHORD MOJO  好夠玩
Or 2手 CHORD HUGO 一代  

或如上面師兄講用返 SONY DAP  駁電腦 ...
waltyuen 發表於 2019-11-1 12:54



CHORD個樣唔係幾接受得到
另外DAP方面三樓有講到點解唔考慮
btw still thx for helping

TOP

樓主只用耳筒,唔介意2手睇下有冇Teac UD501,我見肥花有人放都係2千5左右,可惜你現在問,早3,4個月前,友 ...
tommy9353 發表於 2019-11-1 19:43



501 price見到仲有
不過唔知堅定流

TOP

另外想問下A4BL評價好唔好
見日本kakaku都排幾前
不過好似冇乜人討論

TOP

另外想問下A4BL評價好唔好
見日本kakaku都排幾前
不過好似冇乜人討論
MingLaw30 發表於 2019-11-2 00:05

A4bl呢個size我覺得太貴,你可以出去試吓ifi ZEN DAC

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)

TOP

A4bl呢個size我覺得太貴,你可以出去試吓ifi ZEN DAC

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0) ...
teamhardcore 發表於 2019-11-2 12:12



Thx
下個禮拜出去望下

TOP

本帖最後由 蠢貓 於 2019-11-3 14:53 編輯

好奇想問下
大家點睇Schiit asgard 3?

via HKEPC Reader for Android

TOP

二手wm1a. Zx300抵玩
唔介意在家玩 緊係ud503.

有多啲budget ud505. 試過堅正
港行8400

暖聲 分析力好
至少試4.4好過聽zh1es/dmp1z

唔覺兩部索大擴 有乜好
推mdr z1r, ier z1r, xba 40都唔好聽

via HKEPC Reader for Android

TOP