唔考慮2.5, 可考慮Fiio M6

TOP

回覆  philipsrev



其實唔駛要到BUDGET頂都可以
只係想要部可以用耐啲咁解
不過都睇黎係 R6, M5S, M11  ...
shinewallace 發表於 2019-5-9 10:24


還有山灵新出M2X 约千五

TOP

R6 用家,之前onkyo dp s1。R6無論聲底介面都好滿意,冇投訴。但個重量真係頂唔住,拎出街堅唔方便。重到(唔帶袋嘅話)真係唔想拎出街。提提樓主考慮埋重量喱方面。

騎劫一問,有冇ching用緊 cowon PD2, 有冇咩 comment?

via HKEPC Reader for Android

TOP

回覆 13# ken_hing
R6 用家,之前onkyo dp s1。R6無論聲底介面都好滿意,冇投訴。但個重量真係頂唔住,拎出街堅唔方便。重到( ...
ken_hing 發表於 2019-5-9 15:29


我都用過DP-S1, 而家借左比細佬
不過部機2.5個插位堅做得差..... 所以又係用唔到

TOP

回覆 10# shinewallace
AP80 性價比係唔錯,但好似之前見有人投訴AP200粒電好似唔係好得,易發漲,唔知AP80有無改善。

TOP

回覆 1# shinewallace


   如其買3000以下的DAP 為左用2.5平衡頭,不如買XB10/ES100藍牙接收器好過,都是1000以下, AK XB10(499),ES100(6XX-7XX)

TOP

回覆 16# royau

回覆  shinewallace


   如其買3000以下的DAP 為左用2.5平衡頭,不如買XB10/ES100藍牙接收器好過,都是100 ...
royau 發表於 2019-5-10 09:32


我都有xb10, 如果係咁的話, ching有咩推介 orz

TOP

回覆  shinewallace


   如其買3000以下的DAP 為左用2.5平衡頭,不如買XB10/ES100藍牙接收器好過,都是100 ...
royau 發表於 2019-5-10 09:32


XB10 個2.5mm bt 輸出 同DAP個2.5 直出 应该差好遠

TOP

山靈M5S/FIIO M11

TOP

本帖最後由 ChunRide 於 2019-5-11 19:44 編輯
回覆  shinewallace


   如其買3000以下的DAP 為左用2.5平衡頭,不如買XB10/ES100藍牙接收器好過,都是100 ...
royau 發表於 2019-5-10 09:32


藍牙接收器點會好過DAP...

之前買左個XB10都冇咩機會用

TOP