終於有人講呢隻想試下,但係咪一定要換線?屋企全部0.78線😢

via HKEPC Reader for Android

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

多謝開箱分享
同瘦佬訂咗貨到咗 今日去拎
另外想請問樓主有無入手部挚酷 X10?

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

多謝開箱分享
同瘦佬訂咗貨到咗 今日去拎
另外想請問樓主有無入手部挚酷 X10? ...
NHT 發表於 2019-4-22 00:11

多謝回覆
係呀 香討網友 不過果邊睇釣魚版多

TOP

粒膠直接無視就得, 噱頭野  不過 DT6 既壓電陶瓷單元唔算噱頭, 聽得出高音明顯好順滑, 伸延性好. ...
countryboy 發表於 2019-4-21 20:41



   
嗯....應該唔似係噱頭
高 中 低由3種唔同既單元獨立處理
分離度得唔得先
睇你副相,3種單元成一直線排列,入埋內殼應該接近完全貼合
呢種外觀係sony好多年前ex90既設計,但係佢零隔音,呢隻DT6又點?

TOP

How does it compare with planar please?

Isolation?

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP


入手了  初聽分離度ok 可以聽得出壓電陶瓷的高音伸延性
相信煲下會更正 我試咗用瘦佬平價銅線來掛耳使用 耳膠因掛耳使用的關係
真係要試夾o岩先得  我喜愛的aet06用唔到

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP