原帖由 chris6688hk 於 2009-9-2 13:03 發表 
音特美耳筒既音質中既高音 真係非常之好聽
由奇係聽d 高音 同 淳清晰既音樂 真係超正
可惜就係載得耐 隻耳隻好唔舒服
仲有 ipod d音質真係差左dd 浪費左個耳筒 ^^
帶得書唔書服好個人感覺,,我就覺得幾書服
ALL IPOD 音質真係差左dd ?
浪費左個耳筒 ??
睇你用咩同佢比較嫁姐..
我覺得係2000樓下MP3黎講MINI GEN 2係OK的
咁當然你用D 成4千幾蚊KENWOOD果D機比IPOD 一定係ALL RUBBISH LA |