回覆 9# 的帖子

ipod gen mini (2nd gen) is a very bad machine.

it is just a personal feeling.

TOP

音特美耳筒既音質中既高音 真係非常之好聽
由奇係聽d  高音 同 淳清晰既音樂 真係超正
可惜就係載得耐 隻耳隻好唔舒服

仲有 ipod d音質真係差左dd  浪費左個耳筒 ^^

TOP

大家覺得KENWOOD A7 加HORNET
推ER4S得唔得呢

TOP

原帖由 devilinside 於 2009-9-1 12:19 發表

可能我果時用ipod 3 gen 去試過 4p,發覺好似好同用AMP差幾遠下.
btw enjoy your 4p

妳岩左一DD喇 用AMP 係可以令依隻耳機發揮100%
但唔落AMP都夠推的..係幾好的,,
只可以話依隻耳機落AMP令音色更上一層樓

TOP

原帖由 chris6688hk 於 2009-9-2 13:03 發表
音特美耳筒既音質中既高音 真係非常之好聽
由奇係聽d  高音 同 淳清晰既音樂 真係超正
可惜就係載得耐 隻耳隻好唔舒服

仲有 ipod d音質真係差左dd  浪費左個耳筒 ^^


帶得書唔書服好個人感覺,,我就覺得幾書服

ALL IPOD 音質真係差左dd  ?
浪費左個耳筒 ??
睇你用咩同佢比較嫁姐..
我覺得係2000樓下MP3黎講MINI GEN 2係OK的
咁當然你用D 成4千幾蚊KENWOOD果D機比IPOD 一定係ALL RUBBISH LA

TOP

如果樓主想要清底,可以試下F20,聽女聲好唔錯.
不過一定推唔到4p.

TOP

原帖由 AH_PO 於 2009-9-3 17:37 發表


帶得書唔書服好個人感覺,,我就覺得幾書服

ALL IPOD 音質真係差左dd  ?
浪費左個耳筒 ??
睇你用咩同佢比較嫁姐..
我覺得係2000樓下MP3黎講MINI GEN 2係OK的
咁當然你用D 成4千幾蚊KENWOOD果D機比IPOD 一定係ALL RUBBISH LA

唔好笑大人個口

[ 本帖最後由 shea 於 2009-9-3 23:05 編輯 ]

TOP

ipod mini2又未致於咁差
不過用來玩line-out就仲好過classic同video
phone out就真係有點虧...

TOP

回覆 18# 的帖子

classic and video's phone out is better than mini 2nd gen

TOP

原帖由 agent_smith 於 2009-9-4 08:41 發表
classic and video's phone out is better than mini 2nd gen


的確...所以我講line out
但mini 1個phone out就勁好多....

TOP