Pro X 有興趣, 如果夠數成團,預埋小弟

TOP

我又有興趣牙

TOP

成團的話預我兩部Pro X

TOP

Ching, 如果成團麻煩預我一部 Pro X

TOP

成團咩......都未解決到俾錢個問題  

TOP

成團咩......都未解決到俾錢個問題
snp386 發表於 2015-11-27 18:51



    唔知呀。我諗住貨到俾錢架。

TOP

唔知呀。我諗住貨到俾錢架。
monster2046 發表於 2015-11-27 19:27

其實,咁樣樣冧法都已經是問題!

TOP

有邊位可以拿兩皮野出黎,到出年三、四月先收番!
都唔好講未必收得返足!

TOP

回覆 166# monster2046

最重要係有人肯俾晒錢先,我就一定唔會再咁做,奶過兩次奶唔會再奶,除非可以做到全部人同日攞貨,唔係又出現有人收貨先試完話唔係咁好,而有啲未攞貨嘅佢又係識,除時成班人又消失唔攞貨,其實一早都係諗住做白老鼠,加上其他人唔係你,佢試嘅結果又未必會同你一樣,除非真係睇得嗰一千幾百真係咁大,如果係咁就唔好玩音響,玩呢樣嘢係個人感覺,每個人嘅結果都唔同,玩得嘅試要去試,只係睇吓自己可唔可以用最少嘅成本玩到一套自己滿意嘅機

TOP

回覆  monster2046

最重要係有人肯俾晒錢先,我就一定唔會再咁做,奶過兩次奶唔會再奶,除非可以做到全部 ...
snp386 發表於 2015-11-27 19:42


其實,這已是不幸中之大幸,沒錢都還有機在身。最後還可以賣掉拿回一些。如湊旗者走佬,真是什麼都沒有,到時還有人落井下石,笑話傻X!

TOP