回覆  saldtch

我反而覺 NOS 要 off,因為佢唔係行 DAC 升頻,無其他機升頻之後嘅毛躁感 ...
martyyau 發表於 2022-8-11 10:21

睇見你的回帖,我即刻把RS6着机,check下,我都係off NOS來聽,應該係之前覺得這樣設定啱聽D,想請教數字濾波器模式的作用,我有試用過不同檔位的濾波模式,最後都係用回預設模式

TOP

本帖最後由 係咁先啦 於 2022-8-11 03:59 編輯
師兄唔係受害者未必感受到個種無奈

有時都幾唏噓,epc耳界大開呢個版係香港少數可以大談chi-fi ...
leungleung1234 發表於 2022-8-10 14:00


    師兄,佢屈人人都係打手都慣,早幾日發表 仲屈埋同佢唔熟嘅 老闆娘和3歲女,話由細玩到大
我問過,老闆娘話:我由細到大所認識嘅朋友個個都好正常,絕無 思覺失調and跳大掣 嘅。

saldtch講得好啱,現實中係幾慘嘅酸民  先"需要"係討論區搵存在感,日日夜夜R水吹 刷星,再十年刷多8萬幾分 就5星㗎喇。 "人生真係幾有意義 擁有幾多 幾咁精彩"
  "可憐之人 必有可恨之處" 奉勸一句 正正經經去搵返份工啦,小朋友都要食㗎嘛。
  #利申 真係唔止你哋有舉報。Me Too   

TOP

本帖最後由 摩囉星 於 2022-8-11 12:50 編輯

阿特級會員被瘦佬割蓆,看來對佢打擊真係好大,攪到言行越來越唔正常同討厭

除左屈人做打手之外,成日妄想被人狙擊呢下好笑,根本冇人會得閒狙擊一個只會胡言亂語既人

人貴自知,在此向特级會員進言一句:你不如扯吧啦!食好藥醫番好個病先番來,還番個健康正常既討論區俾大家

TOP

回覆 151# lokalok

RS6 嘅濾波效果唔係好明顯(其實真係幾難聽得出分別),我有幾隻 CD 起碼聽左三十幾年,都要好細心至聽得出分別,所以當佢無得 set 好過,利申:木耳

TOP

本帖最後由 martyyau 於 2022-8-11 13:18 編輯

回覆 150# saldtch

其實聽歌係好個人,我個人喜好聽中高,朋友就鍾意低音,有人愛好玩分析,亦有人愛聽味道,總知自已鍾意就得,無話呢樣果樣要點至係皇道,開心就得

聽歌討論下要比人說三道四係打手,咁同共黨有乜分別?

TOP

回覆 155# martyyau


    當然係啦, 特別係聽IEM, 個個人ear anatomy 都唔同, 都係自己鐘意就得

無計啦, share 得多就變打手, 特別係喜好某D Brand 既, 就自然會出多d 果個brand 既post 架啦
PS, 據我所知其實外國先興呢種派免費野出千字文既操作, 當然就算係敢都唔等於佢地係打手, 產品都要宣傳先有人識, 有D reviewer 唔可信就唔好睇, 搵到差唔多口味既就當參考loh.

TOP

D濾波設定名稱全部都古靈精怪,就咁睇名根本估唔到個聲音特性,各廠家應該在自己網站做個圖表解說先啱

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

本帖最後由 天大笑話 於 2022-8-11 17:08 編輯

IMG_20220811_165249.jpg

3.5落notebook聽 打機嘅線
咁啱可以入黎湊下熱鬧

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP