lokalok 當前離線
中級會員
回覆 saldtch 我反而覺 NOS 要 off,因為佢唔係行 DAC 升頻,無其他機升頻之後嘅毛躁感 ... martyyau 發表於 2022-8-11 10:21
TOP
係咁先啦 當前離線
無聊達人
師兄唔係受害者未必感受到個種無奈 有時都幾唏噓,epc耳界大開呢個版係香港少數可以大談chi-fi ... leungleung1234 發表於 2022-8-10 14:00
摩囉星 當前離線
martyyau 當前離線
saldtch 當前離線
進階會員
tskso 當前離線
摩改 DA7.2X.....升頻DAC
Banned
天大笑話 當前離線
鍾意亂噏嘅聾人
countryboy 當前離線