都係咁正囉!

認真,我入咗 RS2,就賣走咗其他 DAP 了,包括 M11 Plus LTD,RS2 真係好啱聽 :loveli ...
Fizzy 發表於 2022-10-28 10:04


靖問M11 Plus LTD音色邊方面遜色過RS2

TOP

靖問M11 Plus LTD音色邊方面遜色過RS2
twins_chun 發表於 2022-11-8 09:58


M11 Plus LTD 聲音質素係高,不過個人覺得太冷靜無乜激情,好似有啲 CHing 形容「白開水」,其實無話好唔好,只係 RS2 人聲感情啱聽D、感染力強D咁囉。

TOP

本帖最後由 twins_chun 於 2022-11-8 12:18 編輯
M11 Plus LTD 聲音質素係高,不過個人覺得太冷靜無乜激情,好似有啲 CHing 形容「白開水」,其實無話好唔 ...
Fizzy 發表於 2022-11-8 11:28


ic......Fiio M11系的確偏清同冷聲, 人聲係冇乜感情

另外, M11 plus LTD音場同動態表現係咪都一般?

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

回覆  Fizzy

琴晚我部小林到手, RS2 line out 比小林, 插大耳爽到呢~ 枱擴都可以收返埋了 ...
0186 發表於 2022-10-28 02:20


今個月的吸毒組合
WhatsApp Image 2022-11-08 at 12.13.35 PM.jpg

TOP

回覆 144# countryboy

心怕整好之後...又出事多d...
上一部R3 Pro 用左好幾年都仲好地地, 估唔到RS2 真係會用2個月出事

TOP

另外, M11 plus LTD音場同動態表現係咪都一般? ...
twins_chun 發表於 2022-11-8 12:00


M11 Plus LTD 音場工整、動態配合適合耳機其實okay的,只係如果配全動鐵例如 Fiio 自家o既 FA9 女聲會高傲到無朋友,對住您唱情歌您會懷疑佢係咪真心咁囉

TOP

本帖最後由 twins_chun 於 2022-11-8 15:15 編輯
M11 Plus LTD 音場工整、動態配合適合耳機其實okay的,只係如果配全動鐵例如 Fiio 自家o既 FA9 女聲會高 ...
Fizzy 發表於 2022-11-8 14:21


ic....
咁多鐵單元同佢真係唔多夾, 似乎單圈有緣D

TOP

回覆 135# 0186

今日打上去問問, 話香港e邊啊師傅都唔會打開部機睇, 都係send 返廠整, 等消息
咁hea既代理真係....終於見識到了

TOP

回復 145 #jozifkwan2021

師兄你條10仔點可以keep得咁靚仔?一D綠都冇!

via HKEPC Reader for Android

TOP