本帖最後由 saltyfatboy 於 2021-7-9 11:00 編輯

回覆 140# saldtch

其實啱啱係巷仔買左隻新貨, 睇返淘仔都出左一段時間, 相信對師兄們係唔吸引, 唔知出唔出post 好, 老細又啱啱放上FB, 搞到打手mode 咁 已改耳機內線, 單圈有佢既方便
努力煲煉中, 估唔到會入手呢對
但其實我係鍾意開揚聲多啲咖 近期一系列圈鐡都仲係CA16 最啱聽
師兄分享得既片都高汁錄音 , 我都係睇完見YT 之後推就係佢比賽既片先知, Hilary Hanns 之前聽Menuhin 個時有碌過係好聽 搵埋Leila 聽下先, 曲目我成日都記唔到, 我有一首試機就係Bach Concerto No.1 第一章, 下面個album 第二首, 舊錄音, 但演奏還不錯

都係可以分返開兩個黎接啦, 所以都未見過會咁 RC 各接一個單元

哦, 原來係EDX, 但應該個效果都類近吧, 依家我都試緊, 個殼既氣孔細啲, 少啲低, 個高有冇機會細節多返啲呢

個時有試埋U18t Forte 咁, 但係最啱反係U12t, 行開去聽下

對對, ZAS 個人聲分離係幾好, YOASOBI 主音妹妹正啊, 雖然曲風唔太我杯茶
但其實錄埋喉底算正常無特別執就係呢個感覺 ?

TOP

本帖最後由 saldtch 於 2021-7-8 11:22 編輯

回覆 141# saltyfatboy

Tinhifi.果隻出咗好耐啦噃,呢度好似都有一個人開過箱,有咩原因買?機內線自己改嗎?

CA16我都有點考慮考慮再入返對,哈

多謝分享,晏啲聽吓先,順便upload 幾首俾你聽吓我既試機歌。係邊隻album? 我有點強迫症, D file 一定要有齊metadata (album cover, artist 同title)   

PM左你我既其中一個playlist

我無仔細試過但塊filter好似唔多影響高音的,係低音會大咗好多如果甩咗filter.

我覺得個喉嚨無理由咁大聲啦,係耳機放大多啲。

講返ZAS,因為我weekend唔聽嘢,我覺得個中頻已經無之前咁凸,而家聽人聲比起開聲已經可以咗好多,同埋同CSN 對比,CSN嘅bass真係太少,唔知係唔係因為聽得ZAS 同AST 太多,ZAS很ok,暫時好過AST,AST真係唔知要煲幾多個鐘先入狀態。。。

TOP

回覆 142# saldtch

係啊, 對T1 plus, 換左三叶草個條0.5mm單晶銅, 做機內線係有啲粗
最特別算各頻個線性幾好, 好平均, 音場唔係特別大, 但定位幾好. 聽啲大動態感覺良好, 同埋弱音位既質感幾突出.
有去開瘦佬到試下吧, 但耳膠一定一定要換粗管既, 跟機係超廢, 整到啲高音炒埋一堆.
但兩舊水全膠殼, 金屬咀都無又真係衰啲
T1p - replaced cable.jpg

呢隻碟個時老豆係圖書館借返黎, 小提琴手係Leonid Kogan, 應該係精選碟, 我尋晚係presto music 搵左一輪都無, 搵到再update 你 條link 我update 返可以upload

有個想法係氣孔影響氣流動量, 太大多氣流入個殼積住會令個震膜俾氣壓壓住時間長而對高頻個反應無咁好   好似講完自己都唔明咁

都係, 耳機中低頻個影響係幾明顯呢

有變得啱聽就好啦   唔聽都插住播下歌囉, 呢兩日我都通頂煲住T1 plus
下次再去聽下對ZAS 先, AST 可能要其他師兄對ASX 咁1000個鐘起跳

TOP

回覆 143# saltyfatboy


    起碼你呢隻線算flexible, mundorf 就真係唔用得. 我最近都買左6N單晶銅鍍銀同7N單晶銅機內線, 不過未得閒試...
而家D 平野真係愈來愈夠貴野打, 兩舊拎來玩有D 貴,哈, 我買開D cheap 野

聽左你隻album, 個violin 唔錯, 但個supporting orchestra 就...唔知係唔係太舊個錄音搞到好怪.

你都搵對野來開孔換後filter 做吓實驗啦, 我CSN 個XUN 要買adaptor 先用到tube...又等運到....仲未有得整...

不過女聲都係一般D, 其他都唔錯...

BTW 我係PM 左個google drive 俾你, 呢D 野就唔好公開upload 喇

TOP

回覆  saldtch

其實啱啱係巷仔買左隻新貨, 睇返淘仔都出左一段時間, 相信對師兄們係唔吸引, 唔知出唔出po ...
saltyfatboy 發表於 2021-7-7 23:09


都出左大半年...老細依家先拎出黎賣咁搞笑

TOP

回覆 144# saldtch

咁個Mundorf 線真係mod 大機就可以, 換左單晶銅就腦放好似高頻音場好左既
我都明, 所以話睇package, spec 呢對係唔吸引, 但個聽感又真係比其他單圈hit 中我G 點

係啦, 可能就左個主琴後面就錄得唔好, 但懷疑呢隻有remaster 過. 仲未搵到exact 呢隻碟

拎對MT1 黎開刀先得 最平既選擇
個類導音管, 用透明熱縮膠裁剪下得唔得既呢

哈哈, 咁又係, 我都鏟返佢先 同有覆返你PM既

TOP

回覆 146# saltyfatboy

咁到底呢對T1 Plus 有咩特別聽感呢?

師兄真係鍾意以前呢種老派少少,帶點率性嘅拉法,好似睇緊以前啲電影果種節奏。

我尋日都開多咗對EDX, 本來諗住repurpose. 個shell,點知個DD拎唔到出來,跟你試試個後filter有咩影響,我有1,2,3,400目filter

遲吓再upload

TOP

回覆 145# billgatesion

所以我都肯定呢對係唔受版友歡迎, 搵過應該無人出post 講
可能老細都覺得未必吸引到客仔無主動入呱

TOP

本帖最後由 saltyfatboy 於 2021-7-8 23:11 編輯

回覆 147# saldtch

上面都有講過下咖 平衡, 動態, 層次算係關鍵詞, 鍾意佢成個音像好pin point, 3D感, 有啲懸浮既感覺
但個時一齊試師兄就覺得有啲空洞左.

我都有兩款小匠個氣孔貼, 試試佢先

等你啲custom 成品啊

TOP

回覆 149# saltyfatboy
係喎,可能有點抽象,唔記得你已經講咗等我都研究吓你呢對先。

小匠全部filter我都買晒呀

我計過條數,買CSN取其殼,仲可以多對XUN 同30095,仲平過買吉殼。今日試吓整吓Bellsing果對先。

TOP