本帖最後由 saltyfatboy 於 2021-7-9 11:00 編輯
回覆 140# saldtch
其實啱啱係巷仔買左隻新貨, 睇返淘仔都出左一段時間, 相信對師兄們係唔吸引, 唔知出唔出post 好, 老細又啱啱放上FB, 搞到打手mode 咁 已改耳機內線, 單圈有佢既方便
努力煲煉中, 估唔到會入手呢對
但其實我係鍾意開揚聲多啲咖 近期一系列圈鐡都仲係CA16 最啱聽
師兄分享得既片都高汁錄音 , 我都係睇完見YT 之後推就係佢比賽既片先知, Hilary Hanns 之前聽Menuhin 個時有碌過係好聽 搵埋Leila 聽下先, 曲目我成日都記唔到, 我有一首試機就係Bach Concerto No.1 第一章, 下面個album 第二首, 舊錄音, 但演奏還不錯
都係可以分返開兩個黎接啦, 所以都未見過會咁 RC 各接一個單元 
哦, 原來係EDX, 但應該個效果都類近吧, 依家我都試緊, 個殼既氣孔細啲, 少啲低, 個高有冇機會細節多返啲呢
個時有試埋U18t Forte 咁, 但係最啱反係U12t, 行開去聽下 
對對, ZAS 個人聲分離係幾好, YOASOBI 主音妹妹正啊, 雖然曲風唔太我杯茶
但其實錄埋喉底算正常無特別執就係呢個感覺 ? |