尖沙咀租金貴嘛

TOP

今日收件,可能我冇乜要求
一開聲以覺得有板有眼
小提琴好有松香味
中低希望煲下可以更進一步

TOP

今日收件,可能我冇乜要求
一開聲以覺得有板有眼
小提琴好有松香味
中低希望煲下可以更進一步 ...
mcc2046 發表於 2015-6-22 11:24


其實係我哋俾啲DIY嘢縱慣晒先咁多要求, 已經習慣咗刀片鋸大樹.
以 HK $2XX DT2已經超晒值, 咁嘅價有鐵玩仲要圈鐵, 牌子嘢一般唔過1K唔使諗.

TOP

我唔知我係煲壞左定點 人聲有收音機FEEL
而且個聲幾尖下

TOP

其實係我哋俾啲DIY嘢縱慣晒先咁多要求, 已經習慣咗刀片鋸大樹.
以 HK $2XX DT2已經超晒值, 咁嘅價 ...
al21 發表於 2015-6-22 11:48



    係啦,買慣呢類比較高質(個人感覺)既diy野,唔洗買過千牌子野~

TOP

本帖最後由 shal 於 2015-6-22 14:13 編輯
係啦,買慣呢類比較高質(個人感覺)既diy野,唔洗買過千牌子野~
Ericson 發表於 2015-6-22 12:38



        又唔可以禁講
到現時為只我play過好多對diy都仲未有對diy
的分析力&音埸能比到我對SE846&XBA-H3
但我對diy四單元又真係ko到se535 & w40 呢個價位的動鐵
講返隻dt2 以聲&分析力&音埸的確都係可以ko到好多1000-1500內的價位牌子野

TOP

又唔可以禁講
到現時為只我play過好多對diy都仲未有對diy
的分析力&音埸能比到我對SE846&XBA- ...
shal 發表於 2015-6-22 14:10



    最主要係我未買過貴過500既耳機or耳牛~XD

TOP

最主要係我未買過貴過500既耳機or耳牛~XD
Ericson 發表於 2015-6-22 14:28



    原來係林XD
不過現在DIY耳機CP值好高~

TOP

149.50
199.50

店铺红包可抵5.00元

TOP

K5 69人仔

TOP