回覆 130# Fizzy

升左了, 聲好似唔大分別?

TOP

本帖最後由 Fizzy 於 2022-10-28 10:05 編輯
回覆  Fizzy

升左了, 聲好似唔大分別?
0186 發表於 2022-10-28 08:49


都係咁正囉!

認真,我入咗 RS2,就賣走咗其他 DAP 了,包括 M11 Plus LTD,RS2 真係好啱聽

TOP

回覆 132# Fizzy

琴晚我部小林到手, RS2 line out 比小林, 插大耳爽到呢~ 枱擴都可以收返埋了

TOP

睇來要上代理維修了....
充電時紅燈閃閃下, 平時正常係呼吸燈
充左一陣, 機都開唔到.....

TOP

今日上左去Premium Sound Asia Limited整機, 竟然見門口貼左話要約時間
間野而家開星期一至五11:30-18:00, 好彩啊姐都肯開門收機. 不過今日無技術員(師傅)係度, 最後留左資料等消息
啊姐都講明如果要整, 可能要寄國內(一來一回兩個月), 明日師傅返會睇下部機點先

*啊姐收機時只問左電話同睇左購買單... 我提佢先抄低sn no.
**間野望入去似客廳feel, 開頭我仲以為去錯地方
***最後放低左部機, 明日打上去(師傅明日會係度)睇下點先...

有冇平平地既4.4介紹來頂住先?
而家用返小林+r3 pro saber用住先

TOP

好多鑊氣

TOP

今日上左去Premium Sound Asia Limited整機, 竟然見門口貼左話要約時間
間野而家開星期一至五11:30-18:00,  ...
0186 發表於 2022-11-7 14:33



    平平地4.4可以考慮下飯盒FA4

TOP

如果想要d比平平地貴少少既話就可以考慮下HiBy R5 Gen II

TOP

回覆 137# leungleung1234

其實買RS2之前有考慮過FA4, 但最後都係無試到FA4
見RS2行R2R+現場試左陣就入手

TOP

回覆  leungleung1234

其實買RS2之前有考慮過FA4, 但最後都係無試到FA4
見RS2行R2R+現場試左陣就入手 ...
0186 發表於 2022-11-8 08:22

FA4 d聲同RS2 都幾唔同,不過反正有得試,可以試左再決定。

TOP