提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

跟機有綠色皮套,我係早排試過 RS6 同 R5ii 一次,當時覺得 RS6 減左都唔值(我買機比較保守姑寒 ...
countryboy 發表於 2022-8-9 14:19


Rs2好唔好聲得過A55+mr.walkman先?

不過A55應推唔郁hook平板就真

TOP

回覆 131# countryboy


    我覺得RS6好正bor, 個價係就係唔係太抵, 部機因為太多option好煩, 有機去試用下面setting, 我估RS2都應該差唔多

1. Low-pass antialiasing filter setting - Darwin 3 (official 話NOS 唔會activate filter, 但我好肯定聽到個分別, Darwin Default, Darwin 1, 6同7都唔好用)
2. NOS - on
3. Atmosphere Enhanced - off (呢個一定要off, on 左會無晒dynamic)
4. Gain - Medium (我懷疑個low gain 係用來整靚個noise ratio, 好似唔多用得)
5. MSEB 同 plugins - off

等我天氣好去試吓先

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

好聲過,呢部女聲有d似早期 AK 機d女聲,比較纖細,有少少毒性,低頻無 A55 咁多,推力大都加分既。我比 ...
countryboy 發表於 2022-8-9 14:47

唔知部RS2 浸R2R味夠唔夠
之前我好鐘意cayin n6ii ti個浸r2r味,但又嫌部機有d 重唔夠輕便

TOP

唔知部RS2 浸R2R味夠唔夠  
之前我好鐘意cayin n6ii ti個浸r2r味,但又嫌部機有d 重唔夠輕便  ...
leungleung1234 發表於 2022-8-9 09:51


全球限量 600 部 師兄果然係有米之人
不過r2r 係全睇間廠既功力 真係有小小怕(因為都唔平)

留意緊部Soekris 2541(枱機) 11仔 K-DAC(枱機)

除非中六合彩 如果唔係 都好難攞張單出來

TOP

全球限量 600 部 師兄果然係有米之人
不過r2r 係全睇間廠既功力 真係有小小怕(因為都唔平)

留意緊 ...
cngaiyin 發表於 2022-8-9 18:19

你指n6ii ti限量600部?我無入手啊,個價錢太貴唔捨得

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

記憶中 RS2 聲底應該同 RS6 差唔多, 但 RS6 歐筆太多, 所以今次無再特登去 AB.  覺得 RS2 / RS6 同 ONKYO ...
countryboy 發表於 2022-8-9 20:13



    好的,有機會等我去試下先

TOP

我都有10條線,
但我無興趣做打手
除非俾10條真皮線材收納扣/帶~ 我...

老實講,
出面的線係堅貴, 一張介紹紙仔資訊有限
矛盾的係線要時間煲,要慢慢聽出分別(我認我係木耳)
結果要買條線風險大

好在呢家有平的選擇, 就算買錯都係百幾/幾百
音樂就係要實用,你識樂理,但唔識演奏係無用
所以佢提供左機會俾大家

TOP