回覆 130# 大大舊

做埋暖包, 一物二用

我果部都放埋左邊

TOP

回覆 128# 大大舊

係 前1排已經落架 我指買過其他 不過我真幾滿意呢部膽擴 除左超熱 2舊水都無投訴 ...
大大舊 發表於 2023-8-8 20:39



    師兄有冇咩機推介? 想可以換OPAMP(最好可以換到V5i) 又同佢差唔多

TOP

同價位膽耳擴應該就無 差不價位睇料ok既就見到Lee's及三業草2間 V5i 放唔放得落就唔清

TOP