新玩具今天回來 Uploaded_via_HKEPC_IR_Pro_iOS(C391F).jpg


via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)

Uploaded_via_HKEPC_IR_Pro_iOS(783F7).jpg (107.85 KB)

Uploaded_via_HKEPC_IR_Pro_iOS(783F7).jpg

TOP

今晚試了把25接USB-C線,立時轉了背景寧靜了。高音去多點,音場,樂器位置出了。真的有線比無線好一點,多一點玩法,真超值。

TOP

以我嘅50為例
50本身嘅取向比較接近monitor
著重忠實細節表現

改完之後
音樂感空間感都有明顯提升
可以應付更多風格類型嘅音樂
聲音變得比較跳脫
冇之前太過四平八穩聽得耐有啲悶

如果要用量化嚟形容
應該超100%  +++
實在有太大提升
完全超出我預期



TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

室內聽

TOP

大家在連接有缐時,X50比X25聽感更勝一點,但在床上聽歌時,X25方便一點

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

回覆 134# tskso
25都是方便,出街和家都聽,DAP,手機,電腦都用。

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

回覆 139# tskso

我都常帶著出街,雖然大了點。但前幾天保暖一流。

TOP