我對黑色今日都到左, 耳機攞出嚟嚇一跳, 好大粒!! 之前ZST, ZS5&6 都可以入到"耳喎", ZS10完全入唔到仲有D ...
lio 發表於 2018-3-31 16:00



    分析力亦都比前3者差

TOP

回覆 116# raymondtwm

2.5銀色的

TOP

分析力亦都比前3者差
raymondtwm 發表於 2018-3-31 16:03



    講左係初開感, 而家大火煲緊

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

本帖最後由 dreail 於 2018-3-31 16:25 編輯

初步聽好聽過我隻zs5 and zs3,較暖聲
我用30r聽,煲一煲再試下條平衡銀線
分晰力好似係比zs5爭D暫時聽落去

更新,時間關系我已經用左條銀線,D聲亮返分晰番返黎

TOP

初步聽好聽過我隻zs5 and zs3,較暖聲
我用30r聽,煲一煲再試下條平衡銀線
分晰力好似係比zs5爭D暫時聽落去 ...
dreail 發表於 2018-3-31 16:19



    我用銅銀2.5 try下先

TOP

本帖最後由 shal 於 2018-3-31 16:48 編輯

回到home 銅銀線下真系好左勁多(個高音)
不過原廠粒膠係好bass向
我用ATE07 & JVC 膠即時好返好多 低音收左好多

圖上係ATE08 白色


我用銅銀線個高音有DD硬耳用JVC 膠
用ATE08又好返D

聽交響我覺得比zs5 zs6好好多 起碼音場正常先

TOP

回覆 146# shal


    我用銀線2.5 用返原裝個膠補返bass
今次音場正常好多,比之前幾隻各方面平均,似返隻耳機

TOP

本帖最後由 shal 於 2018-3-31 16:47 編輯
回覆  shal


    我用銀線2.5 用返原裝個膠補返bass
今次音場正常好多,比之前幾隻各方面平均,似返隻耳 ...
dreail 發表於 2018-3-31 16:43



    係音場唔正常點都係假

我用返ATE08佢補強返個bass  (原廠粒膠攪到耳洞好痛)

今對個驚喜大左好多 高音齒問題解決左
高中低平均返 沒V  同我想像中係兩個聲

TOP

係音場唔正常點都係假

我用返ATE08佢補強返個bass  (原廠粒膠攪到耳洞好痛)

今對個驚喜大左好多  ...
shal 發表於 2018-3-31 16:46



    Good

TOP