raymondtwm 當前離線
中級會員
我對黑色今日都到左, 耳機攞出嚟嚇一跳, 好大粒!! 之前ZST, ZS5&6 都可以入到"耳喎", ZS10完全入唔到仲有D ... lio 發表於 2018-3-31 16:00
TOP
dreail 當前離線
lio 當前離線
進階會員
分析力亦都比前3者差 raymondtwm 發表於 2018-3-31 16:03
countryboy 當前離線
Banned
shal 當前離線
特級會員
初步聽好聽過我隻zs5 and zs3,較暖聲 我用30r聽,煲一煲再試下條平衡銀線 分晰力好似係比zs5爭D暫時聽落去 ... dreail 發表於 2018-3-31 16:19
回覆 shal 我用銀線2.5 用返原裝個膠補返bass 今次音場正常好多,比之前幾隻各方面平均,似返隻耳 ... dreail 發表於 2018-3-31 16:43
係音場唔正常點都係假 我用返ATE08佢補強返個bass (原廠粒膠攪到耳洞好痛) 今對個驚喜大左好多 ... shal 發表於 2018-3-31 16:46